تست7

4.9/5
(129 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

دومین خط دفاعی: واکنش های عمومی اما سریع

تب + تست های مبحث
تب + تست های مبحث

`00:33

1 تمرین

تست ها (بخش دوم)
تست ها (بخش دوم)

`00:56

سوالات دیگران
فاطمه مهدیه | آکادمی امروز

فاطمه مهدیه

2 هفته پیش

ببخشید گذینه 3 ،گفته دارای ریز کیسه هایی هیستامین درون خود، اما خب این دانه ها که ریز کیسه نیستن و داخل خود هیستامین نیستن ک

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

فاطمه مهدیه | آکادمی امروز

فاطمه مهدیه

2 هفته پیش

@سید محمد متین رشادی اها ممنون ببخشید میشه لطفا پیگیری کنین که اموزشای دوازدهم رو حداقل اپدیت کنن؟؟؟ به پشتیبانی گفتم چندین بار اصصلا هیچ توجهی نمیکنن انگار ن انگار ک ما هزینه کردیم خب

درود گزینه چهار گفته ماکروفاژ در نخستین خط دفاعی فعالیت میکنه اشکالش چیه؟ درسته در خط ۲ هستش ولی تو خط ۱ هم فعالیت داره

سلام مگه نشت خوناب از مویرگ نیست؟؟ پس چرا اینجا رگ گفته و درست بوده

سلام مویرگ هم نوعی رگه

Zahra Zare | آکادمی امروز

Zahra Zare

1 سال پیش

خب درسته که ماکروفاژ تو خط ۲هس ولی خود استاد گفتن تو خط اول هم فعالیت میکنن چرا غلط گرفتنش

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

ما توی سوالا خط اول رو پوست و مخاط و عرق و اشک و اینطور چیزا در نظر میگیریم سلول های ایمنی رو اختصاصا برای مراحل بعدی در نظر میگیریم

(1)

توی سوال 3 نشت بیشتر خوناب از رگ ها مشکلی نداره؟(نباید میگفت مویرگ)؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

توی گزینه ی چهار هر یاخته ای که در از بین بردن یاخته های مرده ی بدن موثر است میتونیم بگیم یاخته های کشنده ی طبیعی و لنفوسیت T هم نقش ایفا میکنن؟ (بخاطر ترشح اینترفرون نوع 2 )

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام نه این ها یاخته ها الوده به ویروس یا سرطانی رو از بین میبرن که هنوز زنده هستن

(1)

سلام ببخشید گزینه 2 یاخته دندریتی در درم مشاهده میشود و در درم رگ خونی داریم

پس تناقضی با حرف استاد نداره

نیما مرادی | آکادمی امروز

نیما مرادی

2 سال پیش

سلام گزینه سه رو میشه رد کرد چون گفته «قطعاً» شاید افزایش نشت پلاسما تحت تأثیر هیستامین مترشحه از بازوفیل باشه

(1)

علی تدین | آکادمی امروز

علی تدین

tik

2 سال پیش

سلام نه گزینه درمورد بیگانه خوار هست اولش نه نشت پلاسما

(1)

علی تدین | آکادمی امروز

علی تدین

tik

2 سال پیش

اگر برعکس گفته بود حرف شما درست میشد

سلام گزینه 3 نباید میگفت مویرگ؟ چون گفته رگ نمیشه غلط گرفت؟

علی تدین | آکادمی امروز

علی تدین

tik

2 سال پیش

سلام نه مویرگ هم نوعی رگ هست

@علی تدین اخه گفته رگ "های"خونی.. نمیتونیم اینطور برداشت کنیم که همه رگ ها حسابن؟

علی تدین | آکادمی امروز

علی تدین

tik

2 سال پیش

@محمدحسین جعفربگلو یکم دوپهلو گفته اما اگر گفته بود همه رگ ها یا انواع رگ ها بله میشد بگیم همشون حساب بشن

(1)

سلام گفتیم نوتروفیل ها بیگانه خوار هستن ولی استاد گفتن نیست چرا؟

سلام استاد بازوفیل رو گفتن که بیگانه خوار نیست

(1)


سلام استاد بازوفیل رو گفتن که بیگانه خوار نیست

(1)