یادبگیریم5: خط دوم دفاع غیراختصاصی (پروتئین های دفاع غیراختصاصی)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
دوستان دقت کنید پرفورین با مایع بین یاخته ای در تماس نیست اگر بنده جایی حرف متناقضی زدم،الان اصلاح میکنم
(5)
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
@روژینا حسینی گفتن در تماس با مایع بین یاخته ای قرار نمی گیرد
(1)
محیا جباری
2 هفته پیش
ص غ غ غ
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
دبیر ما گفته اینترفرون نوع دو پیک دوربرد کدوم درسته کوتاه برده یا دور برد
(1)
بهار کرمی
4 ماه پیش
چرا گلبول قرمز نمی تونه اینترفرون نوع ۱ بسازه ؟
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
2 ماه پیش
شاید چون هسته ( اطلاعت ژنی برای ساخت رو ) نداره نه ؟ :)
رقیه اسلامی
4 ماه پیش
پس یاخته هایی که به ویروس مبتلا نیستن اینترفرون نوع یک ترشح نمیکنن فقط یاخته هایی میتونن به ویروس مبتلا بشن و این یاخته میتونن ایمنی باشن میتونن ایمنی نباشن اینترفرون نوع یک میسازن درسته ؟!
یگانه احمدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر گزینه ۴ پیک های شیمیایی در التهاب بر نوتروفیل و مونوسیت اثر میذاره منظور پاسخنامه از یاختههایی از بافت پیوندی خون اینه که مونوسیت و نوتروفیل جز بافت پیوندی خون در نظر گرفته
z z
5 ماه پیش
سلام ببخشید مگه مرگ برنامه ریزی شده توسط انزیم یاخته کشنده طبیعی نبود پس لنفوسیت t رو چرا استاد گفتند ؟؟؟
غزل افتخاری
6 ماه پیش
ببخشید من متوجه نشدم که درآخر یاخته آلوده به ویروس که عایق شده بود رو چه چیزی از بین میبره ؟
کوثر حسومی
9 ماه پیش
سلام ببخشید این قسمت رو کجای کتاب گفته کوتاه برد هست؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سلام کتاب درسی مستقیما نگفته استاد اینطوری استنباط کردن البته مقداری هم ممکنه سلیقه ای باشه و طراحی مثلا اینترفرون نوع دو را کوتاهبرد در نظر نگیره
کوثر حسومی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
کیمیا پاکزاد
1 سال پیش
۱- ص ۲- غ ۳- غ ۴- غ
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
فرشته پرتوی
1 سال پیش
سلام مگه ویروس جزء میکروب به حساب نمیاد ؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
نه ویروس جاندار حساب نمیشه و زنده نبست تا زمانی مه بره توی یک سلول
یسنا عسگری
1 سال پیش
اینترفرون نوع ۲ که پیک شیمیایی کوتاه برد هست اینترفرون نوع۱ چی محسوب میشه؟
عطیه رحمانی
11 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام اقای رشادی خداقوت استاد اینترفرون نوع ۲رو کوتاه برد درنظر گرفتند اینترفرون نوع یک رو چطور درنظر بگیریم؟
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر من یه سری از سایت ها و منابع رو دیدم هرکدوم یه چیزی نوشتن یکی گفته هر دو دور برد یکی میگه هر دو کوتاه برد بعضیا هم کلا یه چیز دیگ ولی یه جا خوندم ک نوع ۱ کوتاه برد هستش چون بیشتر ب سلول های هم بافت یا مجاور خودش تاثیر میزاره ۲ هم ک استاد گفتن کوتاه برد ولی بعضی منابع میگم دور برد واقعا نمیفهمم این همه تفاوت رو ولی باز ب خرف استاد بیشتر میشه اعتماد کرد.
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
@عطیه رحمانی سلام وقت بخیر من یه سری از سایت ها و منابع رو دیدم هرکدوم یه چیزی نوشتن یکی گفته هر دو دور برد یکی میگه هر دو کوتاه برد بعضیا هم کلا یه چیز دیگ ولی یه جا خوندم ک نوع ۱ کوتاه برد هستش چون بیشتر ب سلول های هم بافت یا مجاور خودش تاثیر میزاره ۲ هم ک استاد گفتن کوتاه برد ولی بعضی منابع میگم دور برد واقعا نمیفهمم این همه تفاوت رو ولی باز ب خرف استاد بیشتر میشه اعتماد کرد.
احمدرضا مالک
1 سال پیش
اینترفرون نوع 2مگه هورمون نیست؟🤔 هورمون مگه کوتاه برد میشه؟؟
H. M
11 ماه پیش
روژینا حسینی
2 ماه پیش
تو یاد بگیریم مگه استاد نگفتن در تماس با مایع بین یاخته اس هم قرار میگیره؟