= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهیار کریمی
4 ماه پیش
برای گزینه سوم نمیشه گفت که علاوه بر کلروفیل های a فتوسیستمی که فقط یکی از از اونا داخل مرکز واکنش هست کلروفیل a دیگری هم میتونه داخل انتن ها باشه ؟ دقت کنید که گزینه میگه در فتوسیستم ها و اشاره خاصی به مرکز و انتن نکرده
ایدین اسدی
1 سال پیش
ببخشید تو گزینه ۲ سوال کلروفیل b مگه قطعا تو فتوسیستم ها وجود داره که ما این گزینه رو درست گرفتیم چون طبق متن کتاب اشاره نکرده به اینکه حتما در فتوسیستمها کلروفیل b وجود داره فقط گفته انواع رنگیزه ها در اون وجود داره
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام اینطوری که سوال مطرح کرده یعنی شما مواردی رو در نظر بگیر که این کاروفیل رو دارن
مبین قاسمی
2 سال پیش
سلام تو بازه 600 تا 700 که کلروفیل b قله تشکیل داده اونمb فتوسیستمی هست؟؟
محدثه قربانی
2 سال پیش
بله . b فتوسیستمی و غیر فتوسیستمیش باهم فرقی نمیکنه فقط a هست که نمودارش متفاوت میشه ..
(1)
تینا معینی پور
2 سال پیش
کلروفیل a در انتن های فتوسیستم حداکثر جذبش با کلروفیل aدر مرکز واکنش فرق داره؟
نیما مرادی
2 سال پیش
معلوم نیست فکر کنم استاد خودشونم نمیدونه هربار یه چیزی میگه
مبین قاسمی
2 سال پیش
فکر نمیکنم طبق متن فقط گفته اگ تو فتوسیستم باشه حداکثر جذبش میشه 680 و 700 اینکه کجای فتوسیستم باشه مهم نیست ولی اینکه تو کدوم فتوسیستم باشه مهمه اگ تو فتو1 باشه نوع p700 و اگ تو فتو2 باشه p680
امیرحسین اسماعیلی
2 سال پیش
سلام کلوروفیلaغیر فتوسیستمی چیه
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام یعنی کلروفیلی که در فتوسیستم های ۱ و ۲ وجود نداره
نازنین رصاف
2 سال پیش
سلام چرا استاد میگه aفتوسیستمی حالا ۶۸۰ یا ۷۰۰ فقط در مرکز واکنشه؟مگه در انتن هم کلروفیل a نداریم
(1)
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. اون کلروفیلی که این طول موج رو بگیره در مرکز واکنش قرار داره
دخترک کبریت فروش
3 سال پیش
رنگیزه b در محدوده قرمز و نارنجی مگه قله حداکثر جذب رو نداره؟ چرا استاد فقط کلروفیل aفتوسیستمی رو در نظر گرفتند؟؟
(1)
فاطمه دیاری
3 سال پیش
رنگیزه b قله ای که در محدوده بنفش و آبی داره بلندتر از قله ای هست که در محدوده قرمز و نارنجی داره. در نتیجه حداکثر جذبش رو در محدوده بنفش و آبی در نظر میگیریم.
(5)
فاطمه دیاری
3 سال پیش
رنگیزه b قله ای که در محدوده بنفش و آبی داره بلندتر از قله ای هست که در محدوده قرمز و نارنجی داره. در نتیجه حداکثر جذبش رو در محدوده بنفش و آبی در نظر میگیریم.
(5)
محدثه باشتنی
3 هفته پیش
بله منم همین فکرو کردم لطفا یه نفر جواب بده