= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پوریا خیره کش
1 سال پیش
سلام واسه رد گزینه بک باخته های غلاف آوندی رو هم میشه مثال زد؟
(1)
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
اگه هم بتونیم غلاف آوندی رو مثال بزنیم بازم بعضی از غلاف آوندی ها فتوسنتز میکنن
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
گزینه 4 چرا نوشته به طور معمول؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
راستیش اینجا هیچ خاصیت و ارزش خاصی نداره 😂 شرایط معمولی رو در نظر بگیر که سلول زنده هست و داره کارشو میکنه
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
@نرگس مهدوی حله مرسی😁
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
سلام یه سوال وقتی میگه هرنوع یاخته ی میانبرگ ، ما فقط باید اسفنجی و نرده ای رو در نظر بگیریم؟ ینی اوت غلاف آوندی و آوند چوبی و آبکش نباید درنظر گرفته شه ؟
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
البته خب اینکه فقط اسفنجی و نرده ای رو در نظر بگیریم منطقی تره منتها چون رگبرگ هم تو این قسمت قرار گرفته این شبهه برام ایجاد شد که شاید باید یاخته های رگبرگ رو هم در نظر گرفت
رزا رضای موذن
1 سال پیش
در مورد گزینه ۴ یه سوال برام پیش اومد. مگه ما نمیگفتیم چون همه یاخته ها منشا مشترک دارن پس همهشون همه ژن هارو دارن و فقط بعضیاشون تو یه سری بیان میشه و تو یه سری دیگه بیان نمیشه؟ پس در کل نمیتونیم بگیم تنوع ژنی یه یاخته از یه یاخته دیگه بیشتره میتونیم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بله درسته اما در مورد گیاهان توجه کن که بعضی از سلول های گیاهان علاوه بر ژنوم هسته، ژنوم کلروپلاست هم دارن
رزا رضای موذن
1 سال پیش
@نرگس مهدوی خب همون ژن ساخت کلروپلاست هم نمیتونیم بگیم توی همه سلول هاشون هست فقط بیان نشده؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@رزا رضای موذن نه همه سلول هاشون کلروپلاست ندارن
لیدا محمدی
3 سال پیش
غلاف اوندی در سی 4 فتوسنتز انجام میده؟
علیرضا عبادی
3 سال پیش
سلام بله انجام میده
راضیه جبلی
3 سال پیش
سلام رفیق غلاف آوندی در گیاهان سی 4 بخاطر داشتن کلروپلاست فتوستز انجام میده اما در گیاهان سی 3 چون غلاف آوندی کلروپلاست نداره پس فتوسنتز هم نمیکنه
علیرضا عبادی
3 سال پیش
سلام بله انجام میده
راضیه جبلی
3 سال پیش
سلام رفیق غلاف آوندی در گیاهان سی 4 بخاطر داشتن کلروپلاست فتوستز انجام میده اما در گیاهان سی 3 چون غلاف آوندی کلروپلاست نداره پس فتوسنتز هم نمیکنه
مرتضی مرتضوی
3 سال پیش
سلام خداقوت رفیق جان.سوال12واقعا.عالی بود خداروشکر که منبع واستادخفنی دارم مطمعن باشید قطعا نتیجه این همه زحمات چندبرابر برمیگرده وقول میدم قدرشو بدانم همانطور که تاالعان دانستم وروز به روز رشد خواهم کرد
(4)
Maziyar Esmaeili
3 سال پیش
👍👍👌👌
راضیه جبلی
3 سال پیش
سلام رفیق واقعا که درست گفتی استاد بام رفیع واقعا عالی هستن وباعث میشن ادم از زیست لذت ببره ان شاالله همه امون بهترین خودمون بشیم
(2)
امیرحسین دیرکی
3 سال پیش
سلام اینجا اگر می گفت (تنوع ژنها ) غلط می شد ؟؟؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. نه درسته.
(1)
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
سلام خب سوال گفته میانبرگ مثال شما درمورد قسمت رگبرگه...