یادبگیریم5: یادگیری و تغییر رفتار (شرطی شدن فعال)
5/5
(545 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا موروزی
3 هفته پیش
ممنون از استاد آریا بام رفیع یک بار نظر نوشتم ولی ارسال نشد ایشون بهترین معلم زندگی من بوده نه در تدریس در انسانیت بیشتر از آنچه لازم بود از این سه پایه ی تحصیلی به من یاد دادن معلم زندگیم بودن فبلم های ایشون رو بارها و بارها دیدم و از تدریسشون هیچ وقت خسته نمیشم کاش تمام معلم ها مثل ایشون عاشق کار و حرفه شون بودن تا ما هم اینقدر سختمون نشه برای درس خوندن و نسل ما فراری از مدرسه نبودن من وقتی با این اکادمی آشنا شدم بعد از امتحانات نوبت اول یازدهم بود به شدت نمره های بدی داشتم خسته بودم از اینکه هر چی تلاش میکنم به جایی نمیرسم خیلی شکست خورده بودم تحقیر شده بودم . وقتی وارد اکادمی شدم با استاد اشنا شدم آنقدر زیبا تدریس کردن که تازه فهمیدم درس خواندن یعنی چی وقتی اطلاعاتی خارج از درس میدادن من لذت میبردم شده که در یک روز یک فصل رو کامل خوندم بدون استراحت و خسته نشدم چون ایشون به شدت پر انرژی و خوب هستن . امیدوارم بتونم روزی زخماتشون رو جبران کنم و به هدفم برسم و ازشون قدر دانی کنم من با ایشون از مرحله ی زیر صفر به جایی رسیدم که سر کلاس ایراد های معلم خودم رو میگرفتم و جاش تدریس میکردم و وقتی معلمم اشتباه به همکلاسیام درس میداد تازه فهمیدم چقدر فرق هست بین ادم با سواد و بی سواد خلاصه که تسلیم نشید بچه ها من از بدترین شرایط شروع کردم و از استاد ممنونم امیدوارم همه تون به هر هدفی که دارین و بخاطرش تا اینحا اومدین برسین 💞💞💞💞💞💞
مبینا موروزی
3 هفته پیش
چرا اخه استاد میذارین پروفایل با پاپیون خدا 😂😂😂😂 اگر خودش ببینه
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
😊
ZAHRA EZAZI
1 ماه پیش
آخی.... با مونارک شروع با مونارکم تموم شد(:🥺🥺🥺
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
😊
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
اگه اون ماده تهوع اور نبود الان هیچ پروانه مونارکی هم نبود و از همون دهم هم هیچ کدوم از این بدختیارو نداشتیم
(7)
مبینا موروزی
3 هفته پیش
بعد به جاش سوسک میذاشتن اول کتاب 😂😂😂😂
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
وقتی موش عمدی اهرم رو فشار میده بازم محرک محسوب میشه اینکار؟
طناز طهماسبی
3 ماه پیش
بله
زهرا کرمی
1 سال پیش
خب تو این مثال ک مواجه شدن جانور با محرک توسط خودش نیست ک توسط انسانه و با نکاتی ک استاذ گفتن تناقض داره
پوریا خیره کش
1 سال پیش
وای خدا انگار همین دیروز بود که با استاد بام رفیع دهم رو با مونارک شروع کردیم و الان در ایستگاه پایانی پکیج هستیم...
(8)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
💔💔
مائده احمدی
2 سال پیش
استاد بام رفیع دیگه وقتشه کم کم خودتون تالیف کتاب رو دست بگیرین:")🙏🏻❤
(9)
سیدمتین حسینی نژاد
1 سال پیش
چشم عباس اقا
کوثر مختاری
2 سال پیش
سلام وقتتون بخیرباشه.. :) خواستم یک تشکر بکنم از استاد بام رفیع بابت تدریس عالیشون که به شخصه برای من خیلی مفید واقع شد.. وبا اینکه کلاس ها افلاین هست ولی استاد انقدر دلچسب تدریس میکنند که انگار یک کلاس حضوری هست.. وازاین یادبگیریم هم مث بعضی یاد بگیریم های دیگه که استاد از دانسته ها وعلم خودشون دراختیارما میذاشتن من خیلی لذت بردم.. وعلی رغم تفکرمنفی بعضی دوستان بخاطر گفته نشدن بعضی نکات یا مغایرت بعضی سوالات یا نکات باهم؛ من به شخصه باتدریس استاد زیست رو خیلی مفهومی تر وبهتر یاد گرفتم.. چون دیگه اواخر تدریس ها بود خواستم هم یک تشکر کوچیک از استاد بکنم وهم یک پیامی ازمن به یادگار بمونه^^
(52)
الهام قاصد
2 سال پیش
سلام.بسیار بسیار زیاد موافقم💙
(11)
امیر علی سمیع زاده
1 سال پیش
سلام موافق هستم با نظر هاتون
(10)
رقیه زمردی
1 سال پیش
سلام واقعا موافقم.منم به نوبه خودم از استاد بام رفیع تشکر میکنم. معلم های خوب یه نعمته ممنون استاد
(4)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
خوشحالیم که راضی بودید 🌷