= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه عباسی
3 ماه پیش
میشه تمرین یاد بگیریم ۱ رو بخش ۳و۴ رو توضیح بدی که چرا جواباشون اون گزینه ها شد؟
فاطمه درستکار
11 ماه پیش
تو سوال مگه نگفته جمله پانزدهم چند برابر جمله اوله ؟چرا استاد جمله پنجم رو نوشتن
مهدیہ قومَنجانی
10 ماه پیش
از جمله پنجم برای حل دو معادله دو مجهول استفاده کردیم تا b و c رو بدست بیاریم ، بعدس استاد تقسیم کردن ک جمله ۱۵ چند برابر جمله اوله
(2)
فاطمه درستکار
10 ماه پیش
@مهدیہ قومَنجانی ممنونم✨🤍
عاطفه خدیور
1 سال پیش
سلام..دقیقه ۱:۴۲ استاد فرمودن منفی چهل ونه پنجم و ضربدر ۲ میکنیم؟. چرا؟. کجاها میشه اینطور محاسبه کرد؟؟
مهدیہ قومَنجانی
10 ماه پیش
سلام🌱 برای اینکه مخرج بشه ده و عدد رو بتونیم ب صورت اعشاری بنویسیم
(1)
سید محمد مبین حسینی
1 سال پیش
سلام خسته نباشید این تست شماره ۳ تمرین ها هستش که راحت بود اما راه حل دو برام جالب بود. میشه توضیح بدین؟ ممنونم
سحر محسنی
1 سال پیش
سلام میشه لطفا بگین این تست چه رشته و چه سالیه؟ کاش مثل بقیه درسا مشخص میکردن
سحر محسنی
1 سال پیش
@نرگس رحیمی سلام عزیزم این صحبت شما راجع به بقیه درس ها صدق میکنه ولی استاد عزیزی حتی یه دونه تست رو مشخص نکردن که تست کنکور هست یا نه یعنی کنار هیچ تستی زده نشده که مربوط به کنکور فلان سال. خودم چک کردم خارج ۱۴۰۱ بود
سحر محسنی
1 سال پیش
و تست دوم از تمرین یادبگیریم 2. اینم نفهمیدم چیشد از دو الگویی که استاد اموزش دادن پیروی نمیکنه پاسخ هم که چک کردم متوجه نشدم
نرگس رحیمی
1 سال پیش
سلام عزیزم اگر شکل هارو دقیق نگاه کنید اشکال زوج در واقع نصفشون رنگیه نصفشون سفیده ، تعداد رو هم میشه از به توان ۲ رسوندن تعداد دایره ها در اضلاع بدست آورد برای همین مثلا وقتی شکل دوم ۲ تا دایره در هر ضلعش داره پس n به توان ۲ میرسه حالا چون نصفش رنگیه n^2 تقسیم بر ۲ میشه برای اشکال فرد هم به همین صورته فقط یدونه رنگی وسط داریم پس میگیم n^2 و با ۱ جمع میکنیم بعد مجدد چون نصفش رنگیه تقسیم بر ۲ میکنیم یعنی اشکال زوج الگوشون با اشکال فرد فرق داره
سحر محسنی
1 سال پیش
@نرگس رحیمی ممنون عزیزم از توضیح کاملتون.متوجه شدم
(1)
سحر محسنی
1 سال پیش
سلام میشه لطفا تمرین یادبگیریم 1 سئوال 4 رو برام توضیح بدید که چجوری اون عبارت باید ساده بشه
نرگس رحیمی
1 سال پیش
سلام گلم ببینید وقای داخل صورت سوال گفته خطی یعنی درجه n باید ۱ باشه ، بنابراین باید ضریب n به توان ۲ صفر بشه تا اون جمله کلا حذف بشه پس 3a-6 رو برابر ۰ میزاریم از اونجا a=2 بدست میاد بعد میایم a که برابر ۲ هست رو داخل فرم کلی داده شده جایگذاری میکنیم فرم معادله میشه 6n+5
سحر محسنی
1 سال پیش
@نرگس رحیمی سلام عزیزم همینجاشو دقیقا مشکل دارم که چرا ضریب n به توان 2 که صفر میشه . تو پرانتز کنارش ضرب نشده؟ چرا پرانتز رو مساوی صفر گذاشتیم؟
نرگس رحیمی
1 سال پیش
@سحر محسنی عزیزم هر چیزی که داخل n به توان ۲ ضرب شده ضریب اون حساب میشه ، بنابراین پرانتزی که در کنار n به توان ۲ هست ضریب هستش و اونو برابر ۰ قرار میدیم
سحر محسنی
1 سال پیش
@نرگس رحیمی مرررسی عزیزم ممنون که با حوصله جوابمو دادین خیلی بی دقتی کردم
(1)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)