= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
یاسمن پهلوانی
1 سال پیش
سلام اکثر تست ها مربوط به رشته ریاضی هست پس تجربی!
(1)
یاسمن پهلوانی
1 سال پیش
ما باید تست های کنکور سالهای قبل تجربی رو تحلیل کنیم نه ریاضی
(1)
مطهره سادات حسینی
2 سال پیش
گزینه د رو میشه توضیح بدید
(1)
خدیجه تقوی
2 سال پیش
چونکه عدد اتمیشون داره زیاد میشه ازبالا به پایین..عدداتمی همون تعداد پروتون هستش دیگ
(3)
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
سلام میشه گفت شمار الکترون های لایه ظرفیت در "همه" گروه ها برابره؟
زینب مقدم
2 سال پیش
محمد چاوش سلطانی
2 ماه پیش
چـون عدد اتـمی زیاد مـیـشه
(1)