یادبگیریم2:قانون دوره‌ای و روند شعاع

4.8/5
(517 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

روندهای تناوبی،بازده درصدی و درصد خلوص

 روند فلزی و نافلزی
روند فلزی و نافلزی

`00:26

 قانون دوره‌ای و روند شعاع
قانون دوره‌ای و روند شعاع

`01:22

1 تمرین

 عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
عنصرها در طبیعت + واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی

`01:10

 تست های واکنش ها در دنیای واقعی
تست های واکنش ها در دنیای واقعی

`00:43

 تست های واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی
تست های واکنش ها در دنیای واقعی + حرفهایی درباره فلز و زندگی

`01:16

1 تمرین

سوالات دیگران
آتنا حکمی | آکادمی امروز

آتنا حکمی

1 ماه پیش

سلام خوب هستید؟ پی دی اف همین جزوه ای که استاد تدریس میکنن رو از کجا تهیه کنم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

بیتا زارع | آکادمی امروز

بیتا زارع

1 ماه پیش

سلام ممنون میشه سوال ۷ چی یادگرفتی رو توضیح بدید؟

سلام لطفا سوال چهار چی یاد گرفتی توضیح میدئید؟؟

سوال ۷ چی یادبگیریم چرا غلطه

زهرا . | آکادمی امروز

زهرا .

4 ماه پیش

سلام وقت بخیر برای امتحان نهایی هم این آموزش ها کمک میکنه؟

میگین که یهو میره تناوب بعدی یعنی از گروه 18 برمیگرده به گروه 1؟؟

اره دیگه مثلا از انتها تناوب سه میره به ابتدای تناوب چهارم

هستی باقر | آکادمی امروز

هستی باقر

5 ماه پیش

میشه این سه تا سوال رو بگید !

هستی باقر | آکادمی امروز

هستی باقر

5 ماه پیش

چرا عنصر گازی زرد دوره سوم جدول تناوبی خصلت نافلزی بیشتری نسبت به عنصر جامد زرد رنگ دوره سوم دارد ؟؟؟ من اینو متوجه نشدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

1غ 2ص 3ص 4غ 5غ 6ص 7غ 8غ 9غ 10غ جواب چی یادگرفتی

(1)

جواب چی یاد گرفتی رو از کجا باید ببینم؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

سلام فاطمه جان کنار جزوه اصلی فصل هست اگه پیدا نکردی، تو قسمت سرچ بزن پاسخنامه یا چی یادگرفتی میاره

مگه از با لا ب پایین خصلت فلزی بیشتر نمیشه؟ پس باید فعالیت شیمیایش هم بیشتر بشه چون فلز تر میشن واکنش پذیری شونم باید بیشتر بشه دیگه؟؟؟ پس چرا ید از همه کمتره واکنش پذیریش

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

چرا بیشترین شیب بین گروه ۱۳ و۱۴ هست؟ به چه علت این طوری شد؟

سلام سوال ۶ غ بوده میشه بگین چرا چیزی رو من غلط نمیبینم اما تو پاسخنامه غلط بود

زهرا امیدی | آکادمی امروز

زهرا امیدی

8 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر سوال ۱۰ برای چی درست هست؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام ؛ ببخشید ، استاد گفتن که « هر چه نافلز کوچکتر باشه راحت تر الکترون می گیرد » ؛ از چه لحاظ کوچکتر باشه ؟ شعاع اتمی ؟

سلام بله