= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
سلام خسته نباشین اینجا یک سوال پیش میاد و اون این هست که مسئله به طور کلی ظرفیت گرماییی رو مد نظر داره یا ظرفیت گرمایی ویژه رو. چون اگه بخوایم ظرفیت گرمایی رو کلی در نظر بگیریم باید بگیم ارزش مورد الف درسته
راضیه شیخان
4 ماه پیش
مگه پارسال نخونده بودیم تو فیزیک که یک درجه کلوین وجود نداره پس چجوری ۱k=۱سلسیوسه؟
ابوالفضل عارف
4 ماه پیش
ببخشید همین جزوه ای استاد تدریس می کنند را باید از کجا دریافت کنم
عرشیا بتیانه
4 ماه پیش
توی اون بخش که میخوای فیلم هارو ببینی ،بالای فیلم ها زده جزوره و بزرگ نوشتش اونجا فقط مال چهاردرس هستش
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
میتونیم اختلاف دلتا تتا ها رو هم حساب گنیم درسته ؟ چون برای دمای ثانویه هر دو ماده باید به اضافه بیست کنیم میتونیم از همون اول بدون بیست حساب کنیم ؟
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
بخش ی رو حل نکردند ، درسته دیگه ؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
بله
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله
دنیا کرمی
5 ماه پیش
داخل درستی و نادرستی های اخر ویدیو گذینه ی رو حل نکردن جوابش درست هست؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه بیاتی
5 ماه پیش
سلام گرمایی که بر اثر فرایند تغییر دما یا جاری شدن از دمای بالا به پایین جسم است همان ظرفیت گرمایی است ؟؟؟
صابره نکوئی
5 ماه پیش
سلام استاد وقتتون بخیر ببخشید استاد وقتی دما و جرم دو نمونه متفاوت هست انرژی گرمایی کدوم بیشتره مثلا یک استخر آب با دمای 37 درجه و یک لیوان آب با دمای 75 درجه
آموزش ویدیویی آشنایی با گرما و مقایسه با دما و انرژی گرمایی شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
کدوم ویس ؟پیداش نکردم لطفاً سوالتون رو مجدد مطرح کنید تا پاسخ بدم