یادبگیریم2:آشنایی با گرما و مقایسه با دما و انرژی گرمایی
4.8/5
(405 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
سلام خسته نباشین اینجا یک سوال پیش میاد و اون این هست که مسئله به طور کلی ظرفیت گرماییی رو مد نظر داره یا ظرفیت گرمایی ویژه رو. چون اگه بخوایم ظرفیت گرمایی رو کلی در نظر بگیریم باید بگیم ارزش مورد الف درسته
ابوالفضل عارف
4 ماه پیش
ببخشید همین جزوه ای استاد تدریس می کنند را باید از کجا دریافت کنم
عرشیا بتیانه
4 ماه پیش
توی اون بخش که میخوای فیلم هارو ببینی ،بالای فیلم ها زده جزوره و بزرگ نوشتش اونجا فقط مال چهاردرس هستش
(1)
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
بخش ی رو حل نکردند ، درسته دیگه ؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
بله
(1)
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله
(1)
دنیا کرمی
5 ماه پیش
داخل درستی و نادرستی های اخر ویدیو گذینه ی رو حل نکردن جوابش درست هست؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه بیاتی
5 ماه پیش
سلام گرمایی که بر اثر فرایند تغییر دما یا جاری شدن از دمای بالا به پایین جسم است همان ظرفیت گرمایی است ؟؟؟
صابره نکوئی
5 ماه پیش
سلام استاد وقتتون بخیر ببخشید استاد وقتی دما و جرم دو نمونه متفاوت هست انرژی گرمایی کدوم بیشتره مثلا یک استخر آب با دمای 37 درجه و یک لیوان آب با دمای 75 درجه
سیده مبینا میرمحمدی
6 ماه پیش
داخل فرمول گرما
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید از روی فیلم چک کنم یا اسکرین شاتی عکسی چیزی بفرستید که من بدونم دقیقا کدوم فرمول منظورتونه ریپلای نباشه 🌷
سیده مبینا میرمحمدی
6 ماه پیش
سلام وقت همگی بخیر باشه توی فیزیک وقتی ما همه اینا رو میزاریم و جرممون kg یکامون j چجوری اینجا با جرم گرم باز هم واحدمون j؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
کیمیا پاکزاد
11 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی ۱- فرایند و ماده ۲- ندارد
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
کدوم ویس ؟پیداش نکردم لطفاً سوالتون رو مجدد مطرح کنید تا پاسخ بدم