تست مسائل سینتیک (2)

4.9/5
(206 رای)

سرعت واکنش های شیمیایی

 عوامل موثر روی سرعت
عوامل موثر روی سرعت

`00:39

1 تمرین

 مفهوم و نمودارهای سینتیک
مفهوم و نمودارهای سینتیک

`00:58

1 تمرین

 مسائل سینتیک
مسائل سینتیک

`00:36

 تست مسائل سینتیک (1)
تست مسائل سینتیک (1)

`00:27

 تست مسائل سینتیک (2)
تست مسائل سینتیک (2)

`00:53

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام ، اینجا میشه سرعت کلا مصرف واکنش رو بدست بیاریم؟ یعنی تغیرات واکنش دهنده بر دقیقه ؟ یعنی -3X؟

چرا کلا تست ۱۹ رو نداره؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-54149

سلام ببخشید این سوال کلا نیستش ، میشه جوابش رو بگید ؟

1339 . | آکادمی امروز

1339 .

3 ماه پیش

سلام. جوابش میشه گزینه یک. ویدیوش بالا هست.

چرا تغییرات 2X_ شد؟

چون ضریب ماده A دو بود تغیرات هر ماده در واکنش هم به گفته استاد میشه ضریبش در x حالا اگه واکنش دهنده باشه کم میشه و میشه منفی اگه هم فرآورده باشه میشه مثبت

بهترین برسی دقیقه 3تا4 است در ج

متوجه سوالتون نشدم دوباره بپرسید ریپلای نباشه 🌷

مورد ج را می گویم

میشه به جای ایکس گرم گزاشت گزاشت؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

؟؟؟؟؟

الان من سوال رو چک کردم داره میگه به ازای هر ده درجه افزایش دما،دو برابر میشه رابطه خطی نیست اگر رابطه خطی باشه میشه از تناسب رفت اینجا نمیشه اگر مثلا می‌گفت به ازای هر ده درجه، سرعت n تا بیشتر میشه، اونوقت رابطه میشد خطی

@سید محمد متین رشادی اهاا متوجه شدم ممنون پس هرزمان که یه رابطه خطی داریم میتونیم از تناسب به جواب برسیم این همیشه بر قرار هست اره

؟؟؟

سلام عزیزم عکس از راه حلت برام بفرست ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر ببخشید چطور میشه جزوه یا پرینت چیز هایی که تدریس میشه رو تهیه کرد؟ و مطالبی که داخل جزوه است برای زیست و.. هم دقیقا همینان یا با مطالب تدریس شده فرق میکنه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مشکل راه حلم کجاست؟🥲😂

همش درسته فقط قسمتی که تناسب بستید اشتباه در واقع باید بگید باید بگید هر 2 برابر میشه 10 درجه ، پس 8 برابر که سه تا دو برابر است پس میشه 30درجه

@محمدحسین حصاری بله مرسی بعدا از اون طریق رفتم درست درومد ولی برام سوال شد چرا نمیشه طرفین وسطین ساده انجام داد

سلام برای فراورده صفر منهای ۲ x مگه نمیشه منفی ۲ x

Armin Alavi | آکادمی امروز

Armin Alavi

1 سال پیش

گزینه یک را میشه توضیح بدید؟

Armin Alavi | آکادمی امروز

Armin Alavi

1 سال پیش

چرا در صورت کسر سرعت متوسط بجای تغیرات مول استا 2xگذاشتن؟

لطفاً تایم دقیق مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام مول ثانویه رو برای قسمت اول سوال نمیدونیم که و طبیعتا توی واکنش سرعت تغییرات مول رو از ما میخوایم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

در این تست اگر ضرایب استوکیومتری غیر از یک بود چی ؟ربطی به ضرایب این مدل سوال داره؟

مشکلی نداره فقط به این نکته باید توجه کنی که اونی که ضریب استوکیومتریش یک هست،سرعت تولید یا سرعت مصرفش،برابر با سرعت واکنشه و مثلا اونی که ضریبش دو هست،سرعتش دو برابر سرعت واکنشه و ... یعنی سرعت تولید یا مصرف هر ماده بر حسب مول بر زمان،متناسب با ضریب استوکیومتریش هست

آموزش ویدیویی تست مسائل سینتیک (2) شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز