یادبگیریم5: ساختار لوله گوارش انسان (لایه ماهیچه ای)
4.9/5
(744 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نیاز سعادتی
1 هفته پیش
سلام میشه گفت قسمت غیر ارادی حلق و ابتدای مرسی تحت اثر اعصاب خود مختار تحریک میشن!؟
محمدمهدی ممی زاده
6 ماه پیش
در هر ۴ لایه مخاطی و زیر مخاطی و ماهیچه ای و بیرونی یون کلسیم هم وجود داره یا فقط گلیکوژن وجود داره؟
(1)
حیدر مالداری
7 ماه پیش
اینجا دقیق مشخص نکردن که بنداره خارجی شبکه عصبی هم داره یا فقط بافت عصبی داره . اگه میشه توضیح بدین
شروین نظری
9 ماه پیش
ماهیچه طولی و حلقوی باهم لایه ماهیچه ای به حساب میان ؟ یعنی نمیشه گفت طولی یک لایه است و حلقوی هم یک لایه ؟
شروین نظری
9 ماه پیش
در هر ۴ لایه ذخیره یون کلسیم هم وجود داره ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
کدوم چهار لایه ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
شروین نظری
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی @سید محمد متین رشادی ۴ لایه لوله گوارش
H. M
5 ماه پیش
بله و بیشترین میزان مصرف کلسیم هم مربوط به لایه ماهیچهای هست
محمد گنجی
10 ماه پیش
میشه گفت از جایی که فقط غیر ارادی داریم (به جز تیکه ابتدا مری) شبکه عصبی داریم؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر منظورت شبکه عصبی روده ای هست، بله دقت کن که حلق هم باید استثنا کنی چون اونم غیر ارادیه
مرتضی مرتضوی
9 ماه پیش
به جز تیکه ابتدای مری؟ازاوایل مری به بعد شبکه عصبی داریم دیگه ....
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر فقط سوالم از گزینه ب هست اینکه قاعدتا نباید غلط بشه؟ خب لفظ انتقال برای اکسیژن و کربن دی اکسید به کار نمیرفت خب...؟
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید گزینه چهار متوجه نمیشم چرا فوق کلیه چپ رو نگرفته...؟
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام دوباره آقا ببخشید علت این مورد که گفتین چیه؟ آخه تصوری که عموما همه از دنا دارن متفاوته...؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام سخت نگیرید 😊 صرفا یه نکته ای کتاب تست گفته که من خواستم روی شکل نشونتون بدم به همین شکل اکتفا کنید و نکتش رو حفظ کنید 🌷
(1)
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید این بخش که علامت زدم رو متوجه نشدم منظورش کجای مولکول دنیاست...؟
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام ببخشید اون وویس دومی که فرستادین در مورد پروانه مونارک دوتا سوال پایین که پرسیدم ناواضح بود
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام دوباره ضبط کردم
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببخشید توی تصویر پایین تله های تستی رو گفته متوجه نمیشم اون بخش های آبی چرا ایراد دارن؟ مربوط میشه به مباحث مربوط به مهاجرت توی دوازدهم؟
(1)
(1)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷