یادبگیریم5: ساختار لوله گوارش انسان (لایه ماهیچه ای)

4.9/5
(744 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

ساختار و عملکرد لوله گوارش

 موقعیت قرارگیری اندام های شکمی نسبت به یکدیگر
موقعیت قرارگیری اندام های شکمی نسبت به یکدیگر

`00:28

 حرکات لوله گوارش
حرکات لوله گوارش

`01:02

 گوارش غذا در دهان
گوارش غذا در دهان

`00:58

 بلع انسان
بلع انسان

`00:57

1 تمرین

 معده و شیره معده
معده و شیره معده

`00:44

 نکات حفرات و غدد معده
نکات حفرات و غدد معده

`00:42

تست درس 2 (قسمت 1)
تست درس 2 (قسمت 1)

`01:52

تست درس 2 (قسمت 2)
تست درس 2 (قسمت 2)

`00:52

سوالات دیگران

سلام میشه گفت قسمت غیر ارادی حلق و ابتدای مرسی تحت اثر اعصاب خود مختار تحریک میشن!؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در هر چهار لایه ذخیره یون کلسیم داره ؟

در هر ۴ لایه مخاطی و زیر مخاطی و ماهیچه ای و بیرونی یون کلسیم هم وجود داره یا فقط گلیکوژن وجود داره؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

اینجا دقیق مشخص نکردن که بنداره خارجی شبکه عصبی هم داره یا فقط بافت عصبی داره . اگه میشه توضیح بدین

شروین نظری | آکادمی امروز

شروین نظری

9 ماه پیش

ماهیچه طولی و حلقوی باهم لایه ماهیچه ای به حساب میان ؟ یعنی نمیشه گفت طولی یک لایه است و حلقوی هم یک لایه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

شروین نظری | آکادمی امروز

شروین نظری

9 ماه پیش

در هر ۴ لایه ذخیره یون کلسیم هم وجود داره ؟

کدوم چهار لایه ؟ (ریپلای نباشه 🌷)

شروین نظری | آکادمی امروز

شروین نظری

9 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی @سید محمد متین رشادی ۴ لایه لوله گوارش

H. M | آکادمی امروز

H. M

5 ماه پیش

بله و بیشترین میزان مصرف کلسیم هم مربوط به لایه ماهیچه‌ای هست

استاد چه قشنگ استین بالا زدی 😂😂

(1)

(1)

میشه گفت از جایی که فقط غیر ارادی داریم (به جز تیکه ابتدا مری) شبکه عصبی داریم؟

اگر منظورت شبکه عصبی روده ای هست، بله دقت کن که حلق هم باید استثنا کنی چون اونم غیر ارادیه

به جز تیکه ابتدای مری؟ازاوایل مری به بعد شبکه عصبی داریم دیگه ....

سلام وقتتون بخیر فقط سوالم از گزینه ب هست اینکه قاعدتا نباید غلط بشه؟ خب لفظ انتقال برای اکسیژن و کربن دی اکسید به کار نمیرفت خب...؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقتتون بخیر ببخشید گزینه چهار متوجه نمیشم چرا فوق کلیه چپ رو نگرفته...؟

سلام دوباره آقا ببخشید علت این مورد که گفتین چیه؟ آخه تصوری که عموما همه از دنا دارن متفاوته...؟

سلام سخت نگیرید 😊 صرفا یه نکته ای کتاب تست گفته که من خواستم روی شکل نشونتون بدم به همین شکل اکتفا کنید و نکتش رو حفظ کنید 🌷

(1)

سلام وقتتون بخیر ببخشید این بخش که علامت زدم رو متوجه نشدم منظورش کجای مولکول دنیاست...؟

سلام وقت بخیر آبی شیار بزرگه نارنجی شیار کوچک

سلام ببخشید اون وویس دومی که فرستادین در مورد پروانه مونارک دوتا سوال پایین که پرسیدم ناواضح بود

سلام دوباره ضبط کردم

سلام ببخشید سوال ۴۶ گزینه ۳ رو متوجه نشدم کلا...؟

سلام عکس سوالش هم بفرست لطفاً 🌷

سلام وقت بخیر ببخشید توی تصویر پایین تله های تستی رو گفته متوجه نمیشم اون بخش های آبی چرا ایراد دارن؟ مربوط میشه به مباحث مربوط به مهاجرت توی دوازدهم؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)