نگین ستاری
4 ماه پیش
اونجایی که استاد میگه نفهمیدم یکم مفهومی تر بگه
نگین موسوی
1 ماه پیش
سلام تایم مشخص کنید
ایدین یوزی
4 ماه پیش
جواب سوالات به ترتیب غ.ص.ص
(1)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ابوالفضل ملازاده
4 ماه پیش
بطن چپ و راست برابرند؟
زینب ابراهیمیان
4 ماه پیش
این نکته رو فکر نکنم کنکوری باشه، ولی در اندازه داخلی یکی هستن و حجم خونی که داخلشون جا میشه یکی هست. در حالی که از نظر دیواره بطن چپ قطور تره
نگین موسوی
1 ماه پیش
@زینب ابراهیمیان همون خونی ک رفته شش روشن بشه همون برمیگرده دوباره ب دهلیز و بطن چپ پس قطعا برابره حجم ها
انیسا اسماعیلی
4 ماه پیش
چرا گزینه دوم صحیحه دوستان؟ حفره چپ مگه حاوی خون تیره که اکسیژنش کمه نیست؟
(1)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
خیر سمت چپ قلب خون روشن و پر اکسیژن داره مطالب رو دوباره مرور کنید
محمد حسین کنعانی
4 ماه پیش
حفره های سمت راست از سمت چپ بزرگ تر اند ؟
فاطمه پارسا
4 ماه پیش
نه هردو طرف حفرات هم حجم هستند
نگین موسوی
1 ماه پیش
چون حالت قرارگیری قلب جوریه ک متمایل شده دهلیز و بطن راست بزرگتر دیده میشه ولی امکان نداره ک بزرگتر باشه
سمانه خیری
4 ماه پیش
غلط صحیح صحیح
(1)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
علی رحیمی
4 ماه پیش
سلام چطوری خوبی ببخشید میشه توضیح بدین که چرا گزینه دوم درست هستین؟
(1)
سوین علیپور
5 ماه پیش
تو تستا آخه گفته حجم دهلیز چپ کمتره؟ همچنین واسه دورترین دریچه هم نوشتین سینی سرخرگ ششی واسه نزدیکترین دریچه هم سینی ها نوشتین آخه نمیشه که سرخرگ ششی هم نزدیک ترین باشه هم دورترین
نگین موسوی
1 ماه پیش
سلام امکان نداره ک دهلیز چپ حجم کمتری داشته باشه چن همون خونی ک از دهلیز راست رفته بود ب شش ها برگشته وهمون حجم رو لازم داره و اینکه سرخرگ ششی جلو ترین سرخرگ قلبه و دریچه اش هم همینطور من تو جزوه های استاد چیز دیگه ای ندیدم
آیسا دهقانی
5 ماه پیش
سرخ رنگ خون رو از اندام ها میاره ؟ یا سیاهرگ ؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سیاهرگ خون رو از اندام به قلب میاره سرخرگ بلعکس
مائده صادقی
4 ماه پیش
سیاهرگ ها به طور کلی خون را از اندام ها به قلب میارن که اغلبشون همونجوری که تو اسمش هست خون تیره و گاها خون روشن هستند و دقیقا بلعکس همین را برای سرخرگ داریم😉
سوین علیپور
5 ماه پیش
الان گردش خون مضاعف کدوم گردش خون شد
foad Azarmina
5 ماه پیش
به هردو ( گردش عمومی و ششی ) میگیم مضاعف یعنی عملکرد قلب دارای گردش خون مضاعف هست
(1)
مطهره حیدری سیمانی سرولایتی
6 ماه پیش
عذرمیخوام جواب سوال های اخر رو از کجا بدونیم صحیح هست یا غلط؟ جواب صحیح سوالات کجاست؟
ستایش حسنی
5 ماه پیش
سلام اولی غلط دوتای دومی درست میشه
سوین علیپور
5 ماه پیش
نگین موسوی
1 ماه پیش
سلام خیر چون بافت پیوندی بسیار محکمی داره