یادبگیریم2:حفرات قلب و رگ های ورودی و خروجی قلب(سمت راست)
نیما دیودارو
3 ماه پیش
آیا پایین بطن راست که دیواره ی نازک دارد به چه دلیل است . لطفاً دلیل را بفرمایید ؟ ممنون
ایلیا مرادی
1 ماه پیش
سلام دوست خوبم در حفرات قلب که فشار بیشتری داشته باشند دیواره ضخیم و قطور است بطن راست فشار ان چنانی در خود نسبت به بطن چپ نداارد
مبین محمدنژاد
4 ماه پیش
در تصویر جزوه این بخش اضافه شده ولی در ویدیو گفته نشد میشه اسم اندام این رگ رو بگید
فاطمه جهانی
4 ماه پیش
در دقیقه 23 جایگاه سینوس دهلیزی میشه زیر بزرگ سیاهرگ زبرین نه پشتش
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
سلام خوبی میتونیم با هم درس بخونیم.؟
مهدیه نمرودی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر. خون تیره اندام های بدن میریزه به کبد و فرایند روشن شدن خون در کبد رخ میده یا شش ها؟
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
سلام خوبین میشه با هم درس بخونیم مهدیه خانم نمرودی؟
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
منظورم هر مشکلی داشتیم از همدیگر بپرسیم باشه
علی رحیمی
4 ماه پیش
ببخشید روبیکا و ایتا داری آپدیت رو بفرست بهت پیام بدم هر مشکلی داشتیم از هم در همونجا بپرسیم باشه؟
(2)
علی رحیمی
4 ماه پیش
مرسی بهت پیام میدم
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
بهت پیام دادم در ایتالیا جواب بده
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
اینم آیدی من در ایتا @Ali86T
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
جواب دادی به پیامم
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
مرسی میرم میبینم
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
اگه میشه بیایید ایتا
(1)
علی رحیمی
4 ماه پیش
شرمنده جواب نمیدین
علی رحیمی
4 ماه پیش
سلام خوبی چی شد نیستی پیام هات رو هم پاک کردی؟
ارمیا خانی وند
2 ماه پیش
@علی رحیمی هول قرومساق اینجا برا درس خوندنه نه برا بیشعور بازی
فاطمه عبداللهی
5 ماه پیش
اونجایی که استاد میگه خون تیره اندام های پایین قلب توسط بزرگ سیاهرگ زیرین وارد دهلیز راست میشه اونجا برام سواله که چجوری وارد میشه آخه جاذبه زمین هم وجود داره؟
سوین علیپور
5 ماه پیش
من این رشته ها و زوائد انگشتی رو نفهمیدم
کاویان غفاری
5 ماه پیش
در اصل در مورد این زوائد در کتاب صحبت نشده است ولی در اثر از بافت پیوندی است که بسیار مستحکم و محکم است که توانایی انعطاف کمی دارد و وظیفه ان وصل کردن دریچه ها را به کف بطن دارد که اهمیت ان هم برای ان است که در انقباض بطن ها دریچه ها به سمت دهلیز ها باز نشوند
سپنداد عظیمی
5 ماه پیش
پس شش ها چی؟
کاویان غفاری
5 ماه پیش
در اصل شش ها فقط خون تیره را از قلب دریافت می کند و دلیل انکه شش خون تیره را به قلب نمی فرستد این است که خود یاخته های شش توانایی تبادل گاز را دارد و نیازی ندارند تا خون تیره خود را به قلب بدهند پس در نتیجه هیچ وقت امکان ندارد خون تیره شش به منظور تبادل گاز به قلب فرستاده شود
SF .....Hose
5 ماه پیش
وقتی سرخرگ ششی خون تیره رو از بطن راست به شش ها میبره ، شش ها بعد از تصویه خون از طریق رگ ها یا مویرگ هاش سلول های خودشو خون رسانی میکنه یا بعد از رفتن خون به قلب خون رسانی میشه؟
سوین علیپور
5 ماه پیش
شش ها تو گردش خون عمومی خونرسانی میشه بهشون یعنی خون روشن میره بهشون و با خون روشن تغذیه رسانی میشن
(1)
SF .....Hose
5 ماه پیش
@سوین علیپور متشکرم
ریحانه یادآور
5 ماه پیش
از بین ب س زبرین و سیاهرگ کرونر کدوم بلند تره؟
(1)
(1)
H. M
5 ماه پیش
طبیعتاً بزرگ سیاهرگ زبرین!!
سوین علیپور
5 ماه پیش
زبرین باید بلندتر باشه
علی رحیمی
4 ماه پیش
ببخشید خانم ریحانه یاد آور منظورتون رو متوجه نمیشم میشه دوباره سوالتون رو بپرسین؟
سوین علیپور
6 ماه پیش
با توجه به این شکل سرخرگ ششی سمت راست بزرگتره؟
سوین علیپور
6 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷