یادبگیریم8:شبکه هادی قلب

4.9/5
(625 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

قلب

شبکه هادی قلب
شبکه هادی قلب

`01:25

1 تمرین

چرخه کار قلب
چرخه کار قلب

`01:28

برون ده و نوار قلب
برون ده و نوار قلب

`01:12

1 تمرین

سوالات دیگران

غ ص غ ص غ چی یاد گرفتی

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

اینکه استاد میگن تو دیواره دهلیز راست هست،یعنی بین لایه‌های قلب قرار گرفته یا نه همون روی آندوکاردِ؟؟؟

لایه ماهیچه قلب دیگه (میوکارد)

زینب جهانی | آکادمی امروز

زینب جهانی

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی وای چرا اینجوری شد؟؟ مگه روی درون شامه نبود؟؟

@زینب جهانی شبکه هادی خودش سلول های ماهیچه قلب تخصص یافته هستند پس منطقا در میوکارد در نظر میگیریم

زینب جهانی | آکادمی امروز

زینب جهانی

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی آهاا اوکیه مرسی🌹

نگین موسوی | آکادمی امروز

نگین موسوی

1 ماه پیش

سلام خسته نباشین بچه ها🤍🌸🌱 لایه پیوندی عایقی با دریچه ها برخورد نمکنه؟نزدیکشه چجوریه

خداوکیلی تو شکل کتاب هم معلومه که گره دهلیزی بطنی از اون یکی بزرگتره؟؟؟بعد استاد برعکس اینا میگه

طاها خاتمی | آکادمی امروز

طاها خاتمی

3 ماه پیش

سلام ببین تو متن کتاب گفته سینوس دهلیزی بزرگتره یعنی ملاک اینجا متن کتاب بوده نه شکل ولی دقتت خوب بود👍

سلام استاد اینجا میگویند که قلب ایجاد پالس میکند. پالس چیه؟

سلام پاسخنامه رو کجا میتونم پیدا کنم؟

سلام در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود کردید چک کنید اگر موردی بود اطلاع بدید

زیر ترقوه ای راست بزرگتر از چپه؟

A M | آکادمی امروز

A M

6 ماه پیش

یعنی با انقباض بطن ضربان ایجاد میشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

A M | آکادمی امروز

A M

6 ماه پیش

میشه یکم بیشتر توضیح بدین یعنی شبکه هادی و عصبی توی انقباض بطن ها نقش دارن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

غ ص غ ص غ

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

M.S .H | آکادمی امروز

M.S .H

9 ماه پیش

طبق این شکل نمی تونیم بگیم که سرخرگ ششی راست و چپ در ادامه به ۲ شاخه تقسیم میشن؟

بله کاملا درسته

غ ص غ ص غ

(2)

غ،غ،غ،ص،غ

rozhin . | آکادمی امروز

rozhin .

9 ماه پیش

غ ص غ ص غ

(1)

غ،ص،غ،ص،غ

(3)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

(1)

این منفذی که بین دهلیز ها و بطن ها هست اسمش مهمه ؟ اسمش چیه؟

کدوم منفذ رو میگید؟ اسکرین بگیرید روی شکل برام نشون بدید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

11 ماه پیش

نه اون اسم هارو در دانشگاه یاد میگیریم انشالله

(2)

Nazanin Zahra  | آکادمی امروز

Nazanin Zahra

11 ماه پیش

@غزل غضنفری متشکرم عزیزم

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

11 ماه پیش

@Nazanin Zahra خواهش میکنم گلم🌹🌹

(1)