امیر حسین حق پرست
1 سال پیش
سلام ببخشید سرخرگ آئورت بافت پیوندی زیادی داره؟؟؟ ینی چون با بافت ماهیچه ای آورده گزینه 4 رو نمیشه نمیشه غلط گرفت ک بافت پیوندی کمی دارد ولی ماهیچه زیاد؟
مبینا رازبان
1 سال پیش
گزینه ج رو همه توضیح بدید ممنون
(2)
مبینا رازبان
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
مبینا رازبان
1 سال پیش
سلام منظورش از بافت ماهیچه ای (ماهیچه صاف) هستش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله
(1)
دانیال سلطانی
2 سال پیش
سلام ببخشید چرا مورد الف گفته بیشتر به شکل گرد دیده میشوند نباید میگفت قطعا؟
فاطمه کردی
2 سال پیش
سلام یه دایره کامل نیست که . نسبت به سیاهرگ ها گرد تر دیده میشه و شباهتشون به گرد بودن بیشتره برا همین میگیم بیشتر گرد هستند
محمد طاها کوشکی
2 سال پیش
سلام سوال گفته اغلب یعنی در جاهای دیگه هم گیرنده حساس به کمبود اکسیژن هست اگر هست کجا
Ayla ....
10 ماه پیش
در کتاب درسی فقط برای سرخرگ ائورت این گیرنده ذکر شده
بیتا مسلمی
3 سال پیش
سلام، توی درسنامه صفحه ۱۱۲ گفته شده آئورت و برخی سرخرگهای بزرگ گیرنده حساس ب کاهش اکسیژن دارن و الان استاد فقط آئورت و گفتن! هرچند اگر کلا سرخرگ رو هم در نظر میگرفتیم پاسخ همین میشد اما هب برام سوال شد و کل کتاب دهم یازدهم و نگا کردم و کتاب نوشته بود ب طور کلی سرخرگ، نگفته بود آئورت یا برخی سرخرگ ها( ص ۶۰ کتاب درسی) میشه از کتاب درسی بخشی ک این و گفته برام عکس بذارین بفهمم از کجا اومده؟؟؟؟
(1)
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. بله آئورت و برخی از سرخرگ های بزرگ این گیرنده رو دارن
(1)
عرشیا برزگران
3 سال پیش
این گیرنده ها اسمشون چیه و کجا ها هستن؟؟
(1)
نرگس مهدوی
3 سال پیش
گیرنده های حساس به کمبود اکسیژندر سرخرگ بزرگ گردش عمومی
مهدی دری
3 سال پیش
خب گزینه سه یجورایی درسته اگه اینجوری بخونی که اره لایه داخلیش باف پوششیه و فاصله کمی داره لایه میانی ماهیچه ایه اینم فاصله کمی داره لایه خارجیش بافت پیوندیه ک فاصله بین سلولی تقریبا زیادی داره؟
(1)
نرگس مهدوی
3 سال پیش
اینکه مبگه گروه بندی شده ان یعنی مثلا یه گروه با فاصله زیاد و ی گروه با فاصله کم . این تقسیم بندی برای مویرگ هاست.
(1)
نیما مرادی
3 سال پیش
مویرگ ها از نظر فاصله بین یاخته ای دسته بندی میشن، به 1_پیوسته ۲_منفذدار 3_نا پیوسته
(1)
احسان اودک
3 سال پیش
سلام میشه اینجا رو که میگه دیواره آئورت اغلب گیرنده های حساس به کمبود اکسیژن را دارند توضیح بدید ؟
پرهام شفی زاده
3 سال پیش
سلام وقت بخیر.. تنها رگی که ما میخونیم که در ان گیرنده حساس به اکسیژن دارند ائورت میباشد
پرهام شفی زاده
3 سال پیش
سلام وقت بخیر.. تنها رگی که ما میخونیم که در ان گیرنده حساس به اکسیژن دارند ائورت میباشد
آیدا ♡
3 سال پیش
سلام وقت بخیر، سرخرگ های بزرگ بافت (پیوندی) هم زیاد دارن؟!!!
امید گلستانی
3 سال پیش
سلام بله هم لایه خارجی و هم لایه میانی بیشتری دارن
(2)
امید گلستانی
3 سال پیش
سلام بله هم لایه خارجی و هم لایه میانی بیشتری دارن
(2)
Helia Safaie
3 سال پیش
بله هم خارجی هم میانی
یاسمین رضایی
3 سال پیش
سرخرگ ها بافت ماهیچه ای زیادی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
بله . لایه میانی ضخیمی دارن.
Helia Safaie
3 سال پیش
بله
سهیل سعیدزاده
3 سال پیش
الان یعنی ما فقط تو آئورت گیرنده داریم؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
در سرخرگ های بزرگ گردش عمومی که مثالش برای شما میشه همون ائورت.
زهرا سلطانی نیا
3 سال پیش
ببخشید من متوجه نمیشم یعنی تو صورت سئوال ما فقط آئورت رو باید در نظر بگیریم یا کلا سرخرگ ها گیرنده حساس به اکسیژن دارند دیگه؟؟🤔
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش