= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا راد
3 ماه پیش
چرا وقتی که استرس میگیریم و....باید فشار خون افزایش پیدا کنه؟؟دلیلش چیه ؟
عسل بیگی
2 ماه پیش
درود🤍 بدلیل ترشح هورمون های اپی نفرین و نوراپی نفرین (در استرس های آنی) ویا ترشح هورمون کورتیزول (در تنش و استرس های بلند مدت)
الهه پیران
5 ماه پیش
میتونیم بگیم ترشح زیاد هورمون اریتروپویتین باعث افزایش فشارخون میشه ؟؟
کاویان غفاری
5 ماه پیش
خیر چونکه اگر بخواهیم فشار خون رو افزایش بدیم باید مثلا حجم ان را زیاد کینم که اگر بخواهیم همچنین کاری بکنیم هم باید تعداد یاخته ها را افزایش دهیم هم میزان پلاسما و چون اریتروپویتین فقط بر تعداد یاخته ها تاثیر دارد پس خیر نمی توان باعث افزایش فشار خون شود
ریحانه یزدی
9 ماه پیش
پردازش یعنی چی؟
MA Pgh
6 ماه پیش
پردازش اطلاعات یعنی اصلاعات و بفهمه و پیامی در پاسخ به او اطلاعات بفرسته
z z
10 ماه پیش
سلام ببخشید گیرنده های حساس به کاهش اکسیژن فقط در ائورت است؟ وگیرنده های حساس به کربن دی اکسید کلا در کجای بدن وجود دارد ؟
z z
9 ماه پیش
سلام ممنون
He!ya
11 ماه پیش
دستگاه گردش مواد همون دستگاه گردش خون عه؟ یا دستگاه لنفی هم جزو دستگاه گردش مواد گرفته میشه؟ یا نه بگیم گردش مواد معادلهمون گردش خون است
سمیه جعفری
1 ماه پیش
سلام دستگاه گردش مواد شامل گردش خون و گردش لنفه
. .
11 ماه پیش
یه سوال آقا مگه ما نمیگیم غلظت یا حجم خون بره بالا فشار خون هم میره بالا الان تو بحث تبادل مویرگ های غیر کلیوی ما تراوش انجام میدیم غلظت خون (فشار اسمزی) میره بالا حالا که غلظت رفته بالا مگه فشار خون هم نباید زیاد بشه ؟ خب اون موقع دیگه فشار خون بدتر میره بالا و دیگه فشار اسمزی نمیزنه بالاتر ازش که بخواد باز جذب کنه اصلا خیلی پیچیده شد
(1)
فاطیما حسینی
1 سال پیش
کلا هیچی نفهمیدم...
(6)
فاطمه زارعی
1 سال پیش
دقیقا خیلی خیلی نامفهوم بود
(5)
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام اینها مطالب فصل ۴ سال یازدهم هستن که استاد چون ترکیبی درس میده میخواد جزوه کامل باشه اگر دهمید از این موارد سوال در امتحانات نمیاد اما یاد بگیرید که بعدا موقع تست های ترکیبی بلد باشید هر چند سال یازدهم کامل یاد میگیرد
(2)
امیر حسین شهر آشوب
1 سال پیش
این بحث در این یاد بگیریم کاملا برای من نافهموم بود و استاد در این یاد بگیریم بیشتر به مبحث های سال آینده اشاره میکند و من شخصا این درس را درس یاد نگرفتم اما ممنون از زحماتی که شما ها و استاد گرامی برای ما دانش آموزان میکشید ❤️
(3)
علیرضا بردستانی
2 ماه پیش
لوزه ها