تست8

4.8/5
(26 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با عناصر و جدول تناوبی

تشکیل عناصر
تشکیل عناصر

`01:24

1 تمرین

آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)
آشنایی با ایزوتوپ (هم مکان)

`01:19

2 تمرین

آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها
آشنایی با برخی رادیوایزوتوپ ها

`00:42

1 تمرین

سوالات دیگران

یک*وسیوهشت 🌚😂

سلام توی تست ۹ چطوری ۲ شد ۴ درصد؟؟ متوجه نشدم اصلا

سلام لطفاً هر سوالی دارید، زیر همون تست کامنت مجزا بذارید 🌷

این سوال رو اصلا متوجه نشدم

اینجا توضیح دادم https://emrooz.ir/cbgstbc-4916?comment_id=719492#comment-719492

بی نظیر بود

اسرا فاتحی | آکادمی امروز

اسرا فاتحی

3 ماه پیش

ببخشید ، تو این سوال 1/۵مثبت نیست که منفی هست. باید میشد منفی ۱/۵منهای۱/۳۸

برای حل کردن دستگاه ضرب در یک منفی کردن واسه همون مثبت شدش

چطوری 600 شد 50P من نفهمیدم

(1)

۱۲P رو چجوری باید حساب کرد که بشه ۶۰۰؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

4 ماه پیش

علت اینکه استاد گفتن اتم eخنثی هست رو نفهمیدم

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ندا رحیمی | آکادمی امروز

ندا رحیمی

5 ماه پیش

میشه یه بار دیگه کامل کامل برام توضیح بدین این سوال رو

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

4 ماه پیش

بر اساس اطلاعات سوال مقدار نوترون رو هم بر اساس پروتون ها و هم بر اساس الکترون دارید. و از طرفی هم می دونید که چون اتم 4 بار مثبته پروتون هاش 4 واحد از الکترونش بیشترن. نوترو رو از طرفین معادله حذف می کنیم و الکترون رو بر حسب پروتون یا بلعکس به دست میاریم و مقدار الکترون یا پروتون رو با جایگذاری در رابطه الکترون به علاوه چهار برابر است با پروتون به دست میاریم.

سونیا نظری | آکادمی امروز

سونیا نظری

6 ماه پیش

۱۲pچطور ۶۰۰ شد و ۶۰۰ چطور ۵۰ شد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

درود این جایی که استاد میگه جمع1/5 به اضافه 1/38 خواستم بدونم بدون ماشین حساب چطوری به جواب 0/12p برسم و همینطور 12p چطوری شد600 و پروترون هم به چه صورت شد 50؟؟ ممنون میشم کامل توضیح بدید

کامل توضیح دادم تو عکس اگه باز متوجه نشدی بگو با ویس میگم

من با یک روش دیگه حل کردم به 96 رسیدم میشه بگید اشتباهش کجاس

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

6 ماه پیش

چرا باید 0.12p رو برابر 4 بذارین؟ این قسمت منطقی و مفهومی اشتباهه. این 4 یعنی 4 الکترون از دست داده و تعداد الکترون 4 تا کمتر از پروتون هست.

اصلا متوجه نمیشم کدوم فرمول برای کدوم مبحث باید بکار ببرم

(1)

هرچی ویدیو رو نگاه میکنم متوجه نمیشم!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

0.12p چجوری شد 600؟

(1)

زمانی که میخواییم P رو محاسبه کنیم و 6 تقسیم 0.12 میشه به ازای دو رقم اعشار در صورت صفر میذاریم که اعشار از بین بره در نهایت میسه 600 تقسیم بر 12 که میشه 50

سوال منم هست