زهرا حبیبی
1 سال پیش
سلام اینو توضیح بدید از کجا شکل اسید است
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-39843?comment_id=521816#comment-521816 این توضیح رو هم چک کن
Shayan Por
1 سال پیش
دوستانی که پرسیدن چطوری جنس ماده رو تشخیص دادیم😐😐😐😐😐😐😐 عزیز دل برادر دوست گرامی H+ مگه H3O+ نیست خب خدا خیرت بده اون شکل گذاشتن که ببینی ۴ یونیده به شکل اسید داری این ۴ بزار رو ۶ که حل نشده ضرب در ۱۰۰ کن تموم دیگه دنبال چی میگردی دنبال داستان میگردی😐😐
Shayan Por
1 سال پیش
من درک نمی کنم دوستانی که ناراضی ان کجای تدریس استاد نامفهومه بگید ما هم بدونیم!!! والا از اول فصل تا الان تمامی نکات گفته شده شاید شما عزیزان تدریس استاد رو درک نمی کنید بهتره خودتون رو اصلاح کنید شاید از پایه ضعیف هستید؟؟؟!
(1)
زهرا طاهر
1 سال پیش
تدریس استاد عالیه کسایی که ناراضی هستند از اول می دونستید میتونستید ثبت نام نکنید
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خدا رو شکر که راضی هستید 🌷
سام سیفی
1 سال پیش
واقعا در درس شیمی بسیار ضغیف کار شده خواهشا اصلاح کنید الان این کلیپ ها مال 2 سال پیش بوده جدید ضبت بشه بهتر یاد میگیریم
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تا جایی که اطلاع دارم،قراره آپدیت بشه ویدیو ها این موارد رو حتما از پشتیبانی سوال کنید دقیقتر راهنمایی میکنن 🌷
Shayan Por
1 سال پیش
😐😐😐😐😐😐 عجیبه دوست عزیز
سام سیفی
1 سال پیش
@Shayan Por ملت بشکن
Shayan Por
1 سال پیش
@سام سیفی 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
سام سیفی
1 سال پیش
@Shayan Por داو
Shayan Por
1 سال پیش
@سام سیفی 🙄🙄🙄🙄👍
سام سیفی
1 سال پیش
لطف بکنید تست بزنیم هارو توی یک کلیپ باشه نه جدا جدا
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این موارد رو حتما با پشتیبانی در میون بذارید 🌷
آهو دائمی
1 سال پیش
واقعا خیلی افتضاح توضیح میدن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
هر جا رو متوجه نمیشید،سوال کنید 🌷 (ریپلای نباشه لطفا 💙)
سام سیفی
1 سال پیش
اره نامفهوم میگه!
(1)
Shayan Por
1 سال پیش
دیسلایک برای تو خوب درس فهمیده باشی متوجه میشی این تسته اصلا خیلی آبکیه این تسته مشکلتونو نمی فهمم؟؟؟
سبحان پرهوده
1 سال پیش
بچه منو میبینین قبول دارین خودکار دستم بنفشه خخخخ
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
😊
علیرضا خانی
2 سال پیش
درصد بونش را متوجه نشدم میشه توضیح بدید
نگین ابراهیمی
3 سال پیش
سلام من نفهمیدم چجوری جنس ماده روتشخیص دادن میشه سوال و کامل توضیح بدید
زینب مقدم
3 سال پیش
سلام نگین جان یه کامنت پایین تر توضیح دادم💚 اینم لینکس: https://emrooz.ir/cbgstbc-39843?comment_id=521817#comment-521817
(1)
حسام رضایی
3 سال پیش
من نفهمیدم چطوری فهمیدیم جنس این ماده رو؟ اون مولکول های توی ظرف هرچیزی میتونن باشن
(6)
نگین ابراهیمی
3 سال پیش
@زینب مقدم سلام مرسی متوجه شدم و یه سوال دیگه اگه این تصویر یه باز اینجا بود چجوری متوجه میشدیم بازه و اصلا تصویر چه شکلی بود
زینب مقدم
3 سال پیش
@نگین ابراهیمی خواهش میکنم 💚 از رو OH احتمالا سوال منظور رو میرسوند
زهرا مشهدی بندانی
3 سال پیش
سلام چطوری تشخیص داده شد که اسید هست ؟
محدثه اباذری
3 سال پیش
با توجه به شکل میشه تشخیص داد اگه به شکل نگاه کنی... دایره های سفیدی میبینی که اطرافش سه تا دایره کوچیک هست که این همون هیدرونیوم هستش که یک اکسیژن و سه تا هیدروژن به هم متصل هستن. و با توجه به اینکه اسید در آب هیدرونیوم تولید میکنه میشه گفت که حل شونده اسید هست.
(1)
فواد رستم زاده
3 سال پیش
سلام ببخشید چرا گفتیم 6تا HA
محدثه اباذری
3 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-39843?comment_id=521817#comment-521817 اینجا توضیح داده شد