= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
.. .
6 ماه پیش
مگه گزینه ۲ هم درست نمیگه؟ استاد میگن گاز ناپایدارترع پس گرماش بیشتره و مایع گرماش کمتره چرا استاد گفتن غلطه؟
Amir Taha ....
9 ماه پیش
سلام استاد گفتند که گاز ناپایدار تر از مایع هست ؛ اینجا هم گفته که گرمای حاصل از مایع کم تر از بخار هست . جمله که درسته چرا گفتند غلط ؟
(1)
سید محمد سهیل عقیلی
9 ماه پیش
همه رو یا میگن توضیح دادم و ندادن یا میگن توضیح میدم و نمیدن🫣
(1)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
هر جا رو متوجه نشدی بگو توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
محدثه خراسانی
1 سال پیش
سلام این قسمت در تست ب) استاد گفتند که گاز ناپایدار تر از مایع هست ؛ اینجا هم گفته که گرمای حاصل از مایع کم تر از بخار هست . جمله که درسته چرا گفتند غلط ؟
غزل اسماعیل زاده
1 سال پیش
سلام ببین واکنشمون گرماده هست و واکنش دهنده هامون که هیدروژن و اکسیژن باشن در سطح انرژی بالاتری قرار دارن وقتی به بخار آب تبدیل میشن طبق سوال آخر باهم بیندیشیم منفی 484 ژول گرما تلید میکنن و وقتی بخوان به حالت مایع تبدیل بشن باید باز هم گرما تولید کنن پس گرمای حاصل بیشتر از حالت گازیه... اوکی؟
Hos _
1 سال پیش
پایدار بودن به چه معنیه ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در این مبحث،به معنای پایین تر بودن سطح انرژی یک ماده هست
حانیه نورمحمدی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر.میشه لطفا فرق بین گزینه 1و2 رو توضیح بدین.ممنون
حانیه نورمحمدی
3 سال پیش
@زینب مقدم ممنونم متوجه شدم
زینب مقدم
3 سال پیش
@حانیه نورمحمدی خواهش میکنم 💚
(1)
:) )
3 سال پیش
الان توی هر واکنشی که مبادله گرما داریم ... و دما رو ثابت به ما گزارش میکنه اون مبادکه گرما به خاطر انرژی پتانسیل که بین ذرات هست به وجود میاد ؟؟ و وقتی که دما ثابت نباشه اون گرما مبادله شده برای انرژی گرمایی هست درسته ؟؟
پریا رهبری
3 سال پیش
سلام سوال منم هست
محمدامین رحیمیان
3 سال پیش
سلام.فکر کنم اگر هم دما ثابت نباشه باز هم عمده گرمای تبادل شده برای انرژی پتانسیل هست و میتونیم از انرژی گرمایی جاره شده به واسطه اختلاف دما صرف نظر کنیم
(2)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
بله