یادبگیریم5:به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
4.6/5
(12 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
4 ماه پیش
وقتی سیم اضافی باشه بینشون مقاومت ها با هم موازی اند؟
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بستگی به شکلش داره ولی تا ی جا اره
(2)
کیمیا بن سعید
4 ماه پیش
Xoو نام گذاری و اینا تو امتحان نهایی و اینا میشه نوشت؟
امیرعلی صارمی
4 ماه پیش
بله میشه
کیمیا بن سعید
4 ماه پیش
Xoو نام گذاری و اینا تو امتحان نهایی و اینا میشه نوشت؟
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله
(1)
کیمیا بن سعید
4 ماه پیش
سلام این فیلم فقط مختص کنکوره یا تو کتاب هم هست؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام هر دو
BTMN
1 سال پیش
علاوه بر مقاومت وقتی از باتری رد میشی نام گذاری تغیر میکنه اینجا ایکس عوض میشه به یه حرف دیگه پس موازی نیستن
مبینا احمدی
1 سال پیش
یعنی الان که سری نیستند، موازی هستند ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالتون رو با ذکر تایم کامنت جدید بزارین لطفا🪷
مبینا احمدی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ۱۸:۲۷ دقیقه فیلم
اردا اکبرزاده
1 سال پیش
@مبینا احمدی آره کلا دو حالته سری نباشه موازی هست و برعکس
کیانا کرمی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی یه سوال دارم چرا اتصال کوتاه نمیشه؟ یعنی خب ما وقتی از قطب مثبت حرکت کنیم به قطب منفی میرسیم پس گزینه هیکچدام در نمیاد؟
A A
1 سال پیش
سلام میشه لطف کنید مدار پ رو نامگذاری کنید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام کدوم مدار یعنی؟ ممنون میشم تایم مشخص کنید 🌷🌷 ریپلای نباشه 🌷
اهورا جلیلی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر الف موازی سری نیستند و ب ج با هم موازی ان درسته/
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
الف متوالیه ب موازی ج موازی
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام
فاطمه اسماعیل زاده
1 سال پیش
در یادبگیریم شکل الف متوالی است اما شکل ب و پ فکر میکنم موازی است چون در نقطه ی انشعاب پخش میشه و دوباره به باتری بر میگرده درسته؟
(1)
علی یوسفیان
3 ماه پیش
نه استاد گفته بودند باید مقاومت ها برای موازی بودن زیر هم باشن و چیز دیگه ای بینشون نباشه ( مثل ولت سنج و مقاومت ) و اصطلاحا دستشون تو دست هم باشه ولی اینجا بینشون باتری قرار داره بنابرین موازی نیستند .
(1)