یادبگیریم2: معادله و نمودار نوسانگر (قسمت دوم)

4.9/5
(40 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

معادله و نمودار نوسانگر

 تست های معادله و نمودار نوسانگر
تست های معادله و نمودار نوسانگر

`01:20

سوالات دیگران

خب اینجا که همون سرعت متوسط رو بدست آورد چراسوال بیشترین سرعت متوسط رو خواسته؟ چجوریه که منظورش رو گرفتیم همون سرعت متوسط

سلام چرا بلید ۲۴ سانتی مترو تقسم بر ۲ کنیم برا ذامنه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چجوری تی هشتم منهای تی دوازدهم شد تی ۲۴

Nima Xanabdal | آکادمی امروز

Nima Xanabdal

3 هفته پیش

مخرج مشترک بگیر

(1)

۰ ‌ | آکادمی امروز

۰ ‌

1 ماه پیش

چقدر قشنگ توضیح دادن .

(3)

دقیقا

سلام وقت بخیر مگه از صفر تا T/4 A نیست بعد نصف T/4 میشهT/8 ولی نصف T/4 یعنی از صفر تا T/12 میشه A/2 چرا؟

چرا مثلا سینوس ۳۰ درجه رو حساب میکنیم؟ چرا از کسینوس ۶۰ درجه استفاده نکردیم؟ اخه از اول درس داریم درمورد کسینوس حرف میزنیم ولی خیلی یهویی پریدیم رو سینوس... خب چرا؟

اینجا چجوری از A/2 تا Aشد T/6؟

اینجا چجوری جمع دوتا تی دوازدهم شده تی ششم؟

Nima Xanabdal | آکادمی امروز

Nima Xanabdal

3 هفته پیش

اگه دو تی بر روی دوازده رو ساده کنی، میشه تی دوازدهم

اینجا ها چجوری شدن تی بیست و چهارم ؟

تی هشتم رو منهای تی دوازدهم کرد.. برای اینکار اول هم مخرج میکنیم که اونوقت میشه ۳ تی بیست و چهارم منهای ۲ تی بیست و چهارم؛ و جواب میشه منفی تی بیست و چهارم

اینجا چجوری قدر مطلقش شده ۴/۸ متر؟

الهه پیران | آکادمی امروز

الهه پیران

4 ماه پیش

سلام چرا توی تجزیه فاز ها با سینوس میریم مگ نباید با کسینوس رفت ؟

روی نمودار اون دودهم ازکجااومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

تغیرات فاز تو کنکور میاد آخه حذف شده

میاد واقعا؟

(1)

سلام ببخشید چرا مبنا رو سینوس در نظر میگیریم کسینوس در نظر نمیگیریم؟

(1)

چرا مخرج ۲برابر میشه؟

سلام یه فرموله باید بلد باشیم. استاد اینطوری میگن در ذهنمون بمونه وگرنه باید از دایره مثلثاتی استفاده کنی