یادبگیریم2: معادله و نمودار نوسانگر (قسمت دوم)
4.9/5
(40 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نازنین حیدری
12 ساعت پیش
خب اینجا که همون سرعت متوسط رو بدست آورد چراسوال بیشترین سرعت متوسط رو خواسته؟ چجوریه که منظورش رو گرفتیم همون سرعت متوسط
معصومه پیرای
1 ماه پیش
چجوری تی هشتم منهای تی دوازدهم شد تی ۲۴
Nima Xanabdal
3 هفته پیش
مخرج مشترک بگیر
(1)
۰
1 ماه پیش
چقدر قشنگ توضیح دادن .
(3)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷
رضیه زیباپسند
2 هفته پیش
دقیقا
حدیث سلیمانی
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر مگه از صفر تا T/4 A نیست بعد نصف T/4 میشهT/8 ولی نصف T/4 یعنی از صفر تا T/12 میشه A/2 چرا؟
امیرحسین فنونی
2 ماه پیش
چرا مثلا سینوس ۳۰ درجه رو حساب میکنیم؟ چرا از کسینوس ۶۰ درجه استفاده نکردیم؟ اخه از اول درس داریم درمورد کسینوس حرف میزنیم ولی خیلی یهویی پریدیم رو سینوس... خب چرا؟
گیتی زمانی
2 ماه پیش
اینجا چجوری جمع دوتا تی دوازدهم شده تی ششم؟
Nima Xanabdal
3 هفته پیش
اگه دو تی بر روی دوازده رو ساده کنی، میشه تی دوازدهم
گیتی زمانی
2 ماه پیش
اینجا ها چجوری شدن تی بیست و چهارم ؟
امیرحسین فنونی
2 ماه پیش
تی هشتم رو منهای تی دوازدهم کرد.. برای اینکار اول هم مخرج میکنیم که اونوقت میشه ۳ تی بیست و چهارم منهای ۲ تی بیست و چهارم؛ و جواب میشه منفی تی بیست و چهارم
محمد اسکندرلو
4 ماه پیش
تغیرات فاز تو کنکور میاد آخه حذف شده
انیتا عباسی
4 ماه پیش
میاد واقعا؟
(1)
محمد چاوش سلطانی
4 ماه پیش
@انیتا عباسی بله
خاطره شکری
4 ماه پیش
چرا مخرج ۲برابر میشه؟
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷