تست13

5/5
(9 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

معادله و نمودار نوسانگر

 تست های معادله و نمودار نوسانگر
تست های معادله و نمودار نوسانگر

`01:20

سوالات دیگران

میشه ۳ رو واضح توضیح بدید؟؟

S  A | آکادمی امروز

S A

6 ماه پیش

سلام خسته نباشید ببخشید میشه این روش رو توضیح بدین که از کجا این روابط رو مینویسیم ؟ ممنون

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

5 ماه پیش

سلام. درواقع ما می خواهیم بدونیم که نوسانگر در این بازه زمانی که خود سوال بهمون داده چه مسافتی رو طی کرده اما قبلش باید دلتا تی رو برحسب T (دوره) به دست بیاریم بخاطر همین این روابط رو می نویسیم.

(1)

سلام دوستان کارشناس میشه این تست رو به روش کتاب برام حل کنید . ممنون میشم این جله یکی از دوستان هست منها یکسال قبل نوشتن و فکر نمیکنم الان بهشون دسترسی باشه که از خودشون بپرسم (( این تست با روش کتاب خیلی قشنگتر حل میشه و اصلا لازم به حفظ کردن این فرمول ها نیست ))

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

میشه با روش اصلی این رو حل کنین؟!

اگه از نمودار برین فهمش بهتره

سلام رفیق چه جوری میشه رو کاغذ توضیح بدی ؟ ممنون

سلام رفیق میشه رو کاغذ برام بنویسی ممنون میشم

A a | آکادمی امروز

A a

1 سال پیش

استاد خیلی حفظی و بدون تحلیل بیان میکنن

(5)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

هر جا متوجه نشدین بپرسین ما براتون توضیح میدیم🥲

(1)

@نرگس مهدوی سلام از مرحله 2به بعد نفهمیدم توضیح بدین لطفا

مبین قاسمی | آکادمی امروز

مبین قاسمی

2 سال پیش

این تست با روش کتاب خیلی قشنگتر حل میشه و اصلا لازم به حفظ کردن این فرمول ها نیست

(1)

چطوری میشه؟

سلام وقت بخیر چطور بیابم تجریش کنیم مثلاً اگه به عدد دیگه بود؟چیکار کنیم

(1)

مرحله ۳ رو نفهمیدم پنج دوم تی چطوری شد دو تی بعلاوه تی دوم؟

(1)

اوکی؟

(3)

@سید محمد متین رشادی اهاام الان فهمیدم مرسی

زینب طاقتی | آکادمی امروز

زینب طاقتی

3 سال پیش

سلام وقت بخیر میشه این سوال رو با این روش حل کرد؟ درست هست؟

سلام خیلی روش باحالی بود ، فقط یک چیزی اگه این سوالا تو امتحان نهایی اومد میتونیم باز از این روش بریم ؟؟!

؟؟؟

سلام، فک نکنم با این روش که تستیه بهمون نمره بدن!

@فاطمه علی محمدی تشریحی چه کنیم ؟

@امیرعلی کریمی بنظرم برا نهایی در این حد نیست، مثلاً زمان رو یجوری میدن که توی معادله ساده بشه و کسینوس بدست بیاد و در نهایت مکانشو بدست بیاریم، بعدشم مثلا نمودارشو بکشیم و مسافتو بدست بیاریم

(1)

(6)

@غزل اسماعیل پور منم موافقم باهات.

(1)