= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Ayla ....
3 ماه پیش
لقمه رو خیلی تاب دادن فقط تی چهارم نمودار این شرط داره تی هم که چهاره پس گزینه یک
رضیه زیباپسند
2 هفته پیش
دقیقا
فاطمه علی زاده
3 ماه پیش
نگه اسناد نگفت باید در t2 در مرکز قرار بگیره چرا پس تو نمودار آخر خط ها تو دامنه افتاد؟
زهرا کوهی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر برای علامت شتات فقط از روی نمودار میشه تشخیص داد ؟ الان وقتی ما میریم به سمت دامنه ها شتاب بیشینه میشه چرا باید از روی نمودار بگیم منفی
طهورا عیوضی
3 ماه پیش
سلام کلا 4 تا حالته به نظرم حفظ کن.
مهری جهانی
4 ماه پیش
اینجا چرا باید دلتا تی رو تقسیم بر دوره کنیم ؟؟ و بعد باز در دور جواب رو ضرب کنیم ؟/
BTMN
1 سال پیش
من همش اینجا میمونم که باید به کدوم سمت برم الان اینجا مکان اولیه مگه رادیکالدودوم هستش چرا به سمت راست رفت اول مثلا به سمت چپ نرفت ؟ حتی اگه به سمت چپ بره بازم تیهشتم میشه تروخدا دیگههه لطفا جواب بدیننن
(2)
BTMN
1 سال پیش
میتونستیم اینطور بگیم توی محور کوسینوس کلا یه ربعش شرایط سوال رو داره اونم ربع سومه یعنی فقط از چهارتا ربع یه ربعش مدنظر هستش پس میشه T/4 حالا T که چهار بدست اوردیم جایگذاری کنیم جواب کلا میشه یک
(1)
Anahita (:
1 سال پیش
ببخشید استاد چرا t1=0/5s و t2=5s رو انداختن توی معادله و X1=√2/2A و X2=0 رو به دست آوردن؟ استاد که از این استفاده ای نکردن و به درمون که نخورد ، پس چرا به دستش آوردن؟
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
علامت شتاب رو نوسان گر چجوری تعیین میشه؟
شیدا کریمی
1 سال پیش
سلام. از نمودار مکان زمان نوسان که بصورت نمودار کوسینوسی هستش مشخص میشه. از فصل اول باید بدونیم که تو نمودار مکان زمان هر جا که دهانه سهمی رو به بالا باشه شتاب مثبت و هرجا که دهانه سهمی رو به پایین باشه شتاب منفیه. اخرای تست هم نمودارش رو استاد اوردن اگه نگاه کنی متوجه میشی
عاطفه رضایی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر، ببخشید مگه T+T/8، اون T برابر ۴A نمیشه؟ چرا استاد از A+ تا A- رو در نظر گرفتن؟ در صورتی که از A+ تا A- میشه ۲A و T/2 میشه اگه 4A حساب کنیم یعنی دو بار از اون قسمت گذشته، یعنی دوتا ۱ثانیه که مجموعا ۲ ثانیه در این قسمت بوده
انسیه اسدی
1 سال پیش
خب ما میدونیم بازه ای که خواسته های سوال درش صادق باشه یک چهارم دوره هست و دوره هم بدست میاریم چهار ثانیه میشه بدون محاسبه و رسم مسیر حرکت هم جواب رو میدونیم من متوجه نشدم چرا همه اون محاسبات رو باید انجام بدیم؟
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اگر سما اونقدر مسلط باشین که بدون شکل بتونین حل کنین که نیازی به رسمش نیست
زهره کریم نژاد
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷