تست15

5/5
(6 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

معادله و نمودار نوسانگر

 تست های معادله و نمودار نوسانگر
تست های معادله و نمودار نوسانگر

`01:20

سوالات دیگران
Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

3 ماه پیش

لقمه رو خیلی تاب دادن فقط تی چهارم نمودار این شرط داره تی هم که چهاره پس گزینه یک

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دقیقا

نگه اسناد نگفت باید در t2 در مرکز قرار بگیره ‌ چرا پس تو نمودار آخر خط ها تو دامنه افتاد؟

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر برای علامت شتات فقط از روی نمودار میشه تشخیص داد ؟ الان وقتی ما میریم به سمت دامنه ها شتاب بیشینه میشه چرا باید از روی نمودار بگیم منفی

سلام کلا 4 تا حالته به نظرم حفظ کن.

چرا شد ۱ ثانیه خیلی گیج کنندس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

t2.رو توضیح میدید. چرا ۲پی. خنثی شد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اینجا چرا باید دلتا تی رو تقسیم بر دوره کنیم ؟؟ و بعد باز در دور جواب رو ضرب کنیم ؟/

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

من همش اینجا میمونم که باید به کدوم سمت برم الان اینجا مکان اولیه مگه‌ رادیکال‌دودوم‌ هستش چرا به سمت راست رفت اول مثلا به‌ سمت چپ نرفت ؟ حتی اگه به سمت چپ بره بازم تی‌هشتم میشه تروخدا دیگههه لطفا جواب بدیننن

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(2)

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

میتونستیم اینطور بگیم توی محور کوسینوس کلا یه ربعش‌ شرایط سوال رو داره اونم ربع سومه‌ یعنی فقط از چهارتا ربع یه ربعش مدنظر هستش پس میشه T/4 حالا T که چهار بدست اوردیم جایگذاری کنیم جواب کلا میشه یک

(1)

Anahita (: | آکادمی امروز

Anahita (:

1 سال پیش

ببخشید استاد چرا t1=0/5s و t2=5s رو انداختن توی معادله و X1=√2/2A و X2=0 رو به دست آوردن؟ استاد که از این استفاده ای نکردن و به درمون که نخورد ، پس چرا به دستش آوردن؟

سلام

علامت شتاب رو نوسان گر چجوری تعیین میشه؟

شیدا کریمی | آکادمی امروز

شیدا کریمی

1 سال پیش

سلام. از نمودار مکان زمان نوسان که بصورت نمودار کوسینوسی هستش مشخص میشه. از فصل اول باید بدونیم که تو نمودار مکان زمان هر جا که دهانه سهمی رو به بالا باشه شتاب مثبت و هرجا که دهانه سهمی رو به پایین باشه شتاب منفیه. اخرای تست هم نمودارش رو استاد اوردن اگه نگاه کنی متوجه میشی

سلام وقت بخیر، ببخشید مگه T+T/8، اون T برابر ۴A نمیشه؟ چرا استاد از A+ تا A- رو در نظر گرفتن؟ در صورتی که از A+ تا A- میشه ۲A و T/2 میشه اگه 4A حساب کنیم یعنی دو بار از اون قسمت گذشته، یعنی دوتا ۱ثانیه که مجموعا ۲ ثانیه در این قسمت بوده

همیشه چجوری باید بازش کنیم من توی این قسمت میمونم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

این جا چرا 2پی درنظرنگرفتن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

انسیه اسدی | آکادمی امروز

انسیه اسدی

1 سال پیش

خب ما میدونیم بازه ای که خواسته های سوال درش صادق باشه یک چهارم دوره هست و دوره هم بدست میاریم چهار ثانیه میشه بدون محاسبه و رسم مسیر حرکت هم جواب رو میدونیم من متوجه نشدم چرا همه اون محاسبات رو باید انجام بدیم؟

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام اگر سما اونقدر مسلط باشین که بدون شکل بتونین حل کنین که نیازی به رسمش نیست

میشه بهم این روشتو توضیح بدی؟ چطور فهمیدی که میشه 1 ثانیه