مبینا اشراقی
4 ماه پیش
عدد کوئوردیناسیون یکی رو همیشه میده تو سوالا؟ از کجا بفهمیم که مثلا عدد کئوردیناسیون منیزیم هشت شده
m gh
4 ماه پیش
من واقعا نمیفهمم این چه روش تدریسی هست به قول ی دوست عزیز دیگه ای که میگفت روخونیه نه تدریس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(1)
ریحانه اجیلی
1 سال پیش
یعنی عدد کوردیناسیون یکیشو میخواد و ما باید اون یکیشو بدست بیاریم ؟
ریحانه اجیلی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی بله ینی اینکه یکی رو میده اوکی ممنون
مهدیار خادمیان
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید یون هم نام و ناهمنام یعنی چی؟
(1)
سید ابراهیم نبوی موسوی
1 سال پیش
سلام منظور منفی یا مثبت بودن یون هستش
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
سلام خب ما از کجا بفهمیم چنتا دورشه؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام با عدد کوئوردیناشیونی که بهتون داده میشه باید نسبت تعداد انیون به کاتیون رو بدست بیارین و مطمئن شین کدومش بیشتره
(1)
ستایش قراگوزلو
1 سال پیش
اعداد کوئوردیناسیون اتم هارو از کجا باید بفهمیم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
صرفا برای مواردی که توی کتاب درسی اومده رو بدونین کافی هست. نیاز نیست همشون رو بدونین
Mandana Moradi
2 سال پیش
عدد کوئوردیناسیون چه یون هایی رو باید حفظ باشیم ؟؟!
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اونایی که کتاب گفته فقط که تا جایی که اطلاع دارم،کتاب فقط سدیم کلرید رو گفته
(2)
Mandana Moradi
2 سال پیش
اعداد این جدول رو باید حفظ باشیم؟؟!
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
کدوم جدول؟ میشه عکسشو بفرستید
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@Mandana Moradi خود عددش رو نیاز نیست ولی ترتیب هاشون رو باید بلد باشید (بین خودمون باشه،ولی هر چیزی از طراحان سوال برمیاد،من که میگم اعدادش رو هم حفظ کنید)
(1)
زهرا ارامی
2 سال پیش
سلام چرا عدد کوئوردیناسیون Mg شد ۸؟
زهرا ارامی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
تُکتَم علی عابدی
2 سال پیش
سلام. در تولید پرتو الکتریکی از خورشید، آب کجا قرار داره؟؟؟
زینب مقدم
2 سال پیش
سلام سوالت رو با دقیقه مربوط به فیلم مشخص میکنی؟👀💚
دنیا منصوری
2 سال پیش
سلام این قسمت ک استاد یون های مختلف با هم دیگه مقایسه میکنه مگه همه ۱۸ تا الکترون ندارن! پس چرا شعاع هاشون متفاوته؟! یعنی اگه عدد اتمیش کوچیک تر باشه و الکترون بگیره شعاعش از هم الکترون خودش بیشتر میشه؟
دنیا منصوری
2 سال پیش
@زینب مقدم سلام :)) آهان درسته خیلی ممنونم متوجه شدم ☺️❤️ من توجهی ب پرتون ها نکردم فقط الکترون ها رو در نظر گرفته بودم .. الان متوجه شدم ممنونم :))
زینب مقدم
2 سال پیش
@دنیا منصوری خواهش میکنم رفیق جان😚💚 موفق باشی🤓
(1)
زینب زارعیان
2 سال پیش
سلام ببحشید برای ترکیب های بزرگتر چه شکلی میشه ؟
زینب مقدم
2 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام یعنی یکیش رو میده، اون یکی رو میخاد که شما با این فرمول بدست میاری