= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
.. .
6 ماه پیش
سلام گزینه یک رو نمیشه اینطور تحلیل کرد که چون یاخته الوده و میکروب واینا از بین میرن، یاخته بدن سالم میمونن و میتونن بیشتر فعالیت کنن پس رو فعالیتشون اثر میذاره این تحلیل هم صدق میکنه؟
.. .
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اهان
فاطمه شیبانی
1 سال پیش
پروتئین مکمل محلول در خوناب اند پس آیا لفظ ترشخ برای آنها صحیح است ؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام بعد از تولید درون سلول به خوناب ترشح می شن و در اونجا محلول باقی میمونن تا مورد استفاده قرار بگیرن
حنانه سلطانی
2 سال پیش
سلام مگه پادتن به گیرند ها وصل نمیشه! پس چرا اتصالش به غشا رو صحیح میگیریم؟
(1)
علی تدین
2 سال پیش
سلام اگه شکل کتابو برای اتصال پادتن با دقت نگاه کنید غشا هم میتونه به عنوان انتی ژن شناسایی بشه
سهیل علیمی
3 سال پیش
سلام استاد مگه یکی از انواع عملکرد پادتن فعال کردن مکمل ها نیستن نمیشه اینارو تو یه خط گرفت؟!
سلام نه نمیشه یکی گرفت. باید توجه کرد هر کدوم اساسا به کدوم خط دفاعی تعلق دارن. پروتئین های مکمل در خط 2 و پادتن ها در خط 3 هستن.
(1)
سلام نه نمیشه یکی گرفت. باید توجه کرد هر کدوم اساسا به کدوم خط دفاعی تعلق دارن. پروتئین های مکمل در خط 2 و پادتن ها در خط 3 هستن.
(1)
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام نه اون خیلی غیر مستقیم و دور از ذهن طراح میشه