یادبگیریم1: نوکلئوتیدها، واحدهای سازنده نوکلئواسید ها
4.8/5
(786 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
3 ماه پیش
دوستان اینجا زده ادنین، قند و فسفات و حلقه بدون نیتروژن ندارد، منظور از حلقه نیتروژن نداره یعنی چی؟
(1)
علی یوسفیان
2 ماه پیش
منظور این هست که خود «آدنین» که باز عالی نیتروژن دار هست ، قند و فسفات نداره و حلقه هاش هم نیتروژن دار هستند ( چون اسمش باز عالی نیتروژن دار هست ! ) اما اگر بگیم «نوکلئوتید آدنین» ، شامل قند و فسفات و نیز حلقه بدون نیتروژن هست ( حلقه قند 5 کربنه ) در کل این نکته میخواد این رو بفهمونه که آدنین ≠ نوکلئوتید آدنین هست .
(1)
فاطمه بیاتی
4 ماه پیش
ریبوز نمونه به سیتوزین متصل باشه؟
زینب مقدم
4 ماه پیش
سلام فاطمه جان سوالت مربوط به کدوم قسمت فیلمه؟
فاطمه بیاتی
4 ماه پیش
@زینب مقدم ۴۶:۱۵
رقیه اسلامی
4 ماه پیش
مگه استاد نگقت وقتی دو فسفات کنده بده بشه میشه یک فسفات و اینو هم تو ساختار RNA و هم تو ساختار DNA میشه پس چرا تو
نیلوفر شعبانخانی
4 ماه پیش
الان اینا مال دوازدهم هست اگه بخوام فقط قسمتی که مربوط به یازدهم هست رو ببینم از کدوم یاد بگیریم شروع کنم؟؟ لطفااااا جواب بدین🥲
علی فضلی
4 ماه پیش
سلام یاد بگیریم 2 چرا نیست
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-53895 چک کنید
زهره بنده خدا
7 ماه پیش
ببخشید وقتیATPبخواد به نوکلئوتید های RNAیا حالاDNAتبدیل بشه اون دوتا فسفات کجا میرن؟
(1)
کوثر حسومی
9 ماه پیش
ای کاش فصل ۶ رو مجدد ضبط میکردید
(2)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
این موارد رو با پشتیبانی در میون بذارید 🌷
کوثر حسومی
9 ماه پیش
اساس این فصل خودددد چاله فضاییه هیچی نمیفهمم :) تستا چقدر دارکن :)))
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
هر جا مبهم بود بگید توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
حالا یه عده میان میگن زیست که سخت نیست فقط حفظیاته😂💔
(1)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
😊
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷