یادبگیریم1: آمونیاک و آشنایی با اصل لوشاتلیه
5/5
(21 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد چاوش سلطانی
4 ماه پیش
سلام چرا هیدروژن و نیتروژن در دمای اتاق هم جرقه و هم کاتالیز گر هم استفاده کنیم واکنش نمیدهند؟
ساراینا صفری
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه بگید چطور عدد اکسایش هیدروژن رو در واکنش هابر حساب میکنیم
فاطمه بهدانی
1 سال پیش
سلام فکر میکنم بتونیم عدد اکسایشش رو با استفاده از ساختار الکترون نقطه ای بدست بیاریم من برای محاسبه اش از این روش استفاده کردم
امیرعلی کریمی
2 سال پیش
سلام خانم مقدم من یه سوال داشتم میشه بگید تست های مربوط به ثابت تعادل کجا قرار گرفتن ؟ سایتو زیر و رو کردم پیدا نکردم :/ نه تو قصل 4 بود نه تو فصل یک !
زینب مقدم
2 سال پیش
سلام به پشتیبانی (گفتگوی آنلاین) پیام بده💚
زهرا خزایی
3 سال پیش
کیفیت خیلی پایینه
(5)
مهدی قاسمی
3 سال پیش
آره این فصل کلا کیفیت ویدئو ها پایین بود
.. ..
3 سال پیش
@مهدی قاسمی دقیقا کور شدم
راحله کیانی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید علت این قسمت که کتاب میگه حتی با جرقه و کاتالیزگر هم پیش نمیره واکنش بین نیتروژن و هیدروژن چی هست؟
علی قلی زاده
3 سال پیش
سلام چون نیتروژن پایداره و فقط در دماهای بالا واکنش میده.
(1)
راحله کیانی
3 سال پیش
فاطمه اکبری
4 ماه پیش
سلام انرژی فعالسازی خیلی زیادی داره و عملا با جرقه و کاتالیزگر تامین نمیشه.در این شرایط باید فشار رو هم افزایش بدیم