= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
هانیه مظاهری
3 سال پیش
سلام چرا گياهان cam و در نظر نگرفتيم؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. چون اونها هم در روز و هم در شب تثبیت کربت انجام میدن.
رضا کریمی
3 سال پیش
چرا در C3 چنین اتفاقاتی نمی افته ؟ مگه اونا تنفس نوری انجام نمیدن ؟
روژان باپیروند
3 سال پیش
گیاهان c۳ کربن دی اکسید رو "فقط" به شکل اسید ۳ کربنه تثبیت میکنند که همون گام یک کالوینه اینجا چون گفته تشکیل اسید ۴ کربنی فقط c4 رو در نظر میگیریم
(1)
روژان باپیروند
3 سال پیش
گیاهان c۳ کربن دی اکسید رو "فقط" به شکل اسید ۳ کربنه تثبیت میکنند که همون گام یک کالوینه اینجا چون گفته تشکیل اسید ۴ کربنی فقط c4 رو در نظر میگیریم
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
@روژان باپیروند ممنون از پاسختون
(1)
شارمین شیدایی
4 ماه پیش
سلام تو چنتا کنکور این طوری شده و کاری هم نمی تونی بکنی(همه هم به سنجش اعتراض کردن)