= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Taha Rashidi
10 ماه پیش
سلام دوستان هم این سوالو پرسیده بودن ولی کسی پاسخگو نبوده یه بار دیگه میپرسم شاید که جواب دادین چرا جریان کاملا از سیم بالایی عبور نمیکنه جریان همچون ادم عاقل مسیری را انتخاب می کند که مقاومت سر راهش نباشد. جمله معروف استاد:)
Yasin Aryani
1 سال پیش
ایجا استاد اشتباه کردن چون جریان از امپر سنج میگذره
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله جریان از امپرسنج میگذره
محسن حیاتی
1 سال پیش
سلام این ۲ ۳ تا سوال آخر خیلی تا مفهوم بودن ..... الان تو سوال تا وقتی مسیری که آمپر سنج توش هست و مقاومتی ندارم چرا باید بیاد از مقاومت ۱۶ اهمی رد بشه استاد همیشه خودشون از رو شکل توضیح میدادن .... ولی این بار از رو شکل مسیر جریان رو مشخص نکردن و با توجه به شکل مدار خودشون کشیدن معلوم بود از قبل حفظ کردن و از رو مدار جزوه حل میکردم در حرفشون تناقض به وجود میومد
فاطمه میرزایی
2 سال پیش
سلام خسته نباشید توی این سوال خب وقت آمپر سنج هست چرا جریان باید از اون ۳ مقاومتی که وسط هست عبور کنه؟
فاطمه میرزایی
2 سال پیش
ببخشید ویسی که فرستادین اعلانش اومده ولی ویسش برام نیومده اگر میشه بیزحمت توضیح بدین ممنون
محسن حیاتی
1 سال پیش
کدوم سه اهمی؟ تو مدار که اصلا سه اهمی نداریم
فاطمه اکبری
11 ماه پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
استاد علور جریان از امپرسنج رو حساب کردن🤔