= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
طاها پورپناه
1 سال پیش
سلام چرا سیتوکینین در رشد طولی یاخته ها نقش ندارد؟
طاها پورپناه
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنون 1. جیبرلین تو ساقه زایی هم اثر داره درسته؟ 2. سیتوکینین با مقدار کمش در رشد طولی ریشه نقش داره ولی از اثراتش نیست؟
فاطمه اکبری
11 ماه پیش
@طاها پورپناه 1.بله 2.در ایجاد ریشه بگیم بهتره.رشد ریشه برای اکسینه
مونا عمورضایی
2 سال پیش
حتی اگه سیتوکینین و اتیلن رو در نظر میگرفتیم بازهم جواب گزینه 2 میشد
(1)
زینب مقدم
2 سال پیش
اتیلن رو چجوری توجیه میکنی؟
محمد طاها کوشکی
1 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سیتوکینین رشد طولی نمیده اکسین رشد طولی میده این جدول هم براتون میزارم برای یادگیری راحت تر
(1)