ZAHRA EZAZI
1 ماه پیش
اکادمی امروز❌اکادمی یه قرن پیش✅
(2)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
انتقادات خودتون رو به پشتیبانی منتقل کنید
ZAHRA EZAZI
1 ماه پیش
عاااالیه! لامصبا بچه های کنکوری دو ساااال پیش زیر همین ویدیو کامنت گذاشتن و شاکی از اپدیت نبودن محتواتون کردن 2 سااال گذشته هنوزم که هنوزه به بی مسئولیتی خودتون ادامه میدید و اصلا براتون مهم نیست نکته ی غلط به دانش اموز درس میدین و در سدد جبرانش نیستین و تازه اصلنم براتون مهم نیست دارید به چند هزار نفر دانش اموز خیانت میکنید خیلی ببخشید ولی "به پشتیبانی اطلاع بدید🌷" و زهرمار عزیزم زهرمار! همینجوریشم هزاار جور تغییرات کوفتی توی سال کنکور داریم شما هم از یه طرف خیلی خیلی پشیمونم که اکادمی امروز ثبت نام کردم میتونستم همین پولو بدم کلاسینو یا ماز که هر ساله اپدیت دارن و مثل شما فقط سود خالص و مفت بری و مفت خوری ندارن اونم از تولید مثل بود چقدددررر زجر کشیدیم بابتش اون از فصل 2 زیست 3 بود نکات راه اندازو یه ریییز غلط درس دادین یه مثقالم خجالت نکشیدین بالای هزار بار به پشتیبانی نا محترمتون اطلاع دادم فک میکنن ما بچه ایم همش به دروغ میگن پیگیری میکنیم در حال اپدیتیم و هزار جور حرف تکراری دیگه! از دو سال پیش دارین پیگیری میکنین متوجهین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیشعوری ام حدی داره بخدا بالای 5 6 دفعه سر همین جزوات قدیمی و نکات اشتباه تست ازمونامو غلط زدم دو سه ماه دیگه هم کنکور دارم و هنووووز کسی پاسخگو نیست! سوال درسی میپرسم زیر ویدیو هیچ احدی از کارشناساشون جواب نمیدن! میرم به پشتیبانی میگن میگه لینک سوالاتو بفرست پیگیریی کنیم نمیکنن!!! وقت نداشتی جواب بدی اصلا واسه چی اسمتو گذاشتی کارشناس تخصصی اکادمی امروز؟ هر چند از خود سایت انتظاری نمیره چه برسه به شما هر وقت میرم ویدیو اپارات نگا میکنم قبلش تبلیغ اکادمی امروزو میبینم نمیدونم 50 ساااعت زیست ریگااان 30 ساااعت فیزیک رایگااان 👍👍👍👍👍👍حالم به هم میخوره و دلم میسوزه برا اونایی که نمیدونن و قراره کنکور 1406 بدن و خب فیلما مال کیه؟ 1400 !!!!!! در این حد کهنه! شما برو قیافه ی استادو تو موسسه ی دیگه مشغول به تدریس همین امسال ببین اصلا یه ادم دیگه شده! ازتون راضی نیستم و امیدوارم روزتون خراب شه که روزمو خراب کردین با گل های لاله ی فراوان خدمت کارشناساتون😀🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
(4)
علی اصغر اسماعیلی
2 ماه پیش
یعنی چند جای جزوه اینطوریه درست نکردید مام چاپ کردیم هیچی فیلمارم پارسال تا حالا اپدیت نکردید به پشتیبانی هم گفتم از پارسال هر بار میگه به زودی اپدیت میشه داریم ضبط میکنیم پارسال تا حالا دارید ضبط میکنید بسه دیگه
(4)
(3)
سحر سلیمی
2 ماه پیش
شایدباورتون نشه ولی پشتیبانی هم هیچ کاری نمیکنه ازسال پیش میگه داریم پیگیری وبررسی میکنیم وویدیوجدیدضبط میکنیم ولی ما درعمل هیچی نمیبینیم الان همه دانش اموزا شاکین کاش واقعایکی بود ک میفهمید
سینا ندیمی
4 هفته پیش
جوابم نمیدن داداش فایده نداره😂
سینا بارانی
4 ماه پیش
سلام من پیام های بچه هارو که نگاه میکنم از یک سال پیش هنوز این قسمت به جزوه اضافه نشده به پشتیبانی هم میگیم میگن داریم پیگیری میکنیم اما هیچی به هیچی
(5)
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام پیگیریش با پشتیبانی هست
حدیث عبدالهی
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی لطفا ب جای اینکه ما بگیم چرا این قسمت تو جزوه نیست شما قبل ما پیگیری کنید اینجا چرت و پرت نگین ک پیگیری میشه فلان واقعا من این همه مدیریت قوی ندیده بودم الان ما چیکار کنیم جواب اینو بدین !!؟؟
(4)
زهرا سلحشور افشار
3 ماه پیش
@حدیث عبدالهی فکر میکنی اصلا این پیاما رو میخونن عوضش این هزینه رو میبرن بیان تو اپارات بگن 50 ساعت رایگان زیست مجانی ثانیه ای ان تومن بدن یه مغازه وقتی کیفیت محصولاتش مناسب باشه مشتری میوفته دنبالش ولی وقتی مشکل از بنیاد مغازه باشه اونه که میوفته دنبال مشتری
(5)
عاطفه فلاح پور
3 ماه پیش
این قسمت داخل جزوه هست 😐
حدیث عبدالهی
3 ماه پیش
@زهرا سلحشور افشار من منظورم ویدیو نبود جزوه هست ک این قسمت ویدیو نیست بحث تدریس استاد نیست
حدیث عبدالهی
3 ماه پیش
@عاطفه فلاح پور جزوه ات واسه امسال هست یا قبلا خریده بودی ؟!
عاطفه فلاح پور
3 ماه پیش
@حدیث عبدالهی جزوم واسه پارساله خودم فتو کردم دوباره جزوه هارو تو سایت دیدم با مال من یکیه ،فقط فصل ۷یازدهم کلا عوض شده. البته یادمه پارسال فکررر میکنم دقیق یادم نیست کی بود شاید از مهر به بعد بود که جزوه ها اپدیت شد واسه همینه پارسال بعضی بچه های پارسال که خیلی جلوتر بودن بعضی قسمتارو گفتن تو جزوه نیست ولی برا من همون موقع هم بود ولی امسال نباید مشکلی باشه باز نمیدونم چرا بعضی بچه ها میگن تو جزوه نیست🥲
(1)
عطیه رحمانی
1 سال پیش
سلام وقتتون به خیر بیوانفورماتیک درواقع همون کمک ازاطلاعات رشته های دیگر ونگرش بین رشته ای هست که سال دهم میخواندیم یا فرق داره؟
BTMN
1 سال پیش
یه سوال جدا از این درس دارم هر آنزیمی که پیوند میکشونه یجور آنزیم هیدرولیز کننده محسوب میشه؟! الان توی شکل تمام اون آنزیم های دارای فعالیت نوکلئازی ، هیدرولیز کننده هستن؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این آنزیم های درون این کادر آبی،بله اما لزوما هر آنزیمی که پیوند میشکنه،از مولکول آب استفاده نمیکنه که بهش بگیم هیدرولیز مثلا آنزیم هلیکاز که پیوند هیدروژنی میشکنه اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷
(1)
امیرمحمد جعفری
1 سال پیش
این قسمت چرا تو جزوه نیس
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
ناقصی های جزوه رو حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
آتنا حبیبی
1 سال پیش
سلام اینجا استاد میگه اگه غشا ویروس کرونا که از سلول آلوده گرفته ازبین بره دیگه نمیتونه وارد یاخته دیگه ایی بشه خب از همون اول که این ویروس غشا نداشته چطوری وارد سلول شده ؟؟؟
عرشیا برزگران
1 سال پیش
این یادبگیریم داخل جزوه من نیست
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
حتما به پشتیبانی اطلاع بدید بررسی میشه 🌷
Negin Heydari
2 سال پیش
ینی میشه گفت با برون رانی میاد بیرون؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
چی؟
Negin Heydari
2 سال پیش
@نرگس مهدوی ویروس رو استاد گفتن که وقتی بیاد بیرون از سلول غشای سلول دورش هستن 😐
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@Negin Heydari یکی از شگرد ویروس ها این هست تا از دست سیستم ایمنی دور بمونن
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@Negin Heydari البته این اسمش برون رانی نیست
Negin Heydari
2 سال پیش
@نرگس مهدوی اها مرسی
Negin Heydari
2 سال پیش
@نرگس مهدوی باشه
نه دیگه این اسمش اگزوسیتوز نیست. رسما سلول رو ترکونده اومده بیرون ازش.
Negin Heydari
2 سال پیش
@................ ........................ بله 😂 مرسی
ابوالفضل غفاری
2 سال پیش
بیو انفرماتیک رو میتوان به کاری که واتسون و کریک کردن تشبیه کرد؟
فاطمه کردی
2 سال پیش
سلام بله چون اون ها هم از اطلاعات آزمایش چارگاف و ویلکینز و فرانکلین استفاده کردند
(4)
ریحانه حیدری
1 ماه پیش
دقیقاً منم پشیمونم