بخش اول

4.9/5
(15 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گفتار 2 - دستگاه تولیدمثل در زن

آپدیت جدید
آپدیت جدید

`03:13

آموزش
آموزش

`01:06

حل سوالات نهایی
حل سوالات نهایی

`00:20

سوالات دیگران

سلام فقط قسمت آپدیتو نگاه کنم ؟

سلام بله

سلام فرق تاژک و مژک چیه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

`N ‌‌‌‌ ‌ | آکادمی امروز

`N ‌‌‌‌ ‌

1 ماه پیش

فقط قسمت آپدیتو نگاه کنم؟

توی دقیقه ۲۵ اون ۴۰۰ فولیکول در دوران قاعدگی از بدن خارج میشن ؟ کلا این قسمت رو متوجه نشدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دقیقا الان من تو کتاب نگاه کردم نوشته بخش پایینی رحم گردن رحم هست ولی استاد میگن نیست😐 پس چطوری برا کنکوری های ۴۰۵ هست؟!!!

(1)

گردن رحم بخشی از رحم است اگر استاد چیز دیگه ای گفتن، به پشتیبانی اطلاع بدید اصلاح بشه

بالاخره گردن رحم جزو رحم هست یا نه . قبلا گفته بود گردن رحم جزو رحم هست چون کتاب گفته بخش پایینی رحم

(2)

سلام وقت بخیر. من کل آپدیت جدید رو دیدم ولی استاد اصلا حرفی درباره اووگونی و تخمک زایی نزدن. درسته؟

بیتا قنبری | آکادمی امروز

بیتا قنبری

4 ماه پیش

مدل تدریس کردنشون عوض شد 🥲

(2)

بام رفیع همیشه اینطوری بوده

(2)

دقیقا

(1)

تو فصل قبلی یکی از تست ها گزینه دوم ش در مورد فوق کلیه و حفره شکمی بود استاد گفتن هم کلیه هم فوق کلیه جزو حفره شکمی نیست. الان میگن کلیه نیست فوق کلیه هست. دوستان اگر اطلاعات بروزتری دارین لطفا اعلام کنید که کلیه و فوق کلیه کدومشون جزو حفره شکمی هست

فوق کلیه ها هستن ولی کلیه ها نو

دقیقاا

غزل کیماسی | آکادمی امروز

غزل کیماسی

9 ماه پیش

سلام ، این اپدیت منطبق با کنکور ۴۰۵ عه (

سلام از پشتیبانی سوال کنید 🌷

آره استاد شروع فصل گفت برای کنکوری های 405 و 406

(1)

بله

(1)

ولی همچنان کتاب درسی با آپدیت هم فرق داره

(3)

زهرا محمدی | آکادمی امروز

زهرا محمدی

9 ماه پیش

قبل آپدیت هی استاد گفت اووست رو v دار تلفظ نکنین صدای o میده، باز اینجا خودش ovosit میخونه :)

😂😂

سلام وقت به خیر خب اینجوری که فولیکول معادل یاخته های فولیکول میشه.پس وجه تمایزشون چیه؟

سلام وقت بخیر خب فولیکول یدونه یاخته هست و یاخته های فولیکول مجموعی از اون یاخته ها،اگ اشتباه نکنم😂

(1)

Maedeh karami | آکادمی امروز

Maedeh karami

8 ماه پیش

@تارا اجاقلو آره انگار اینطوری میشه مرسی:)

(1)

یگانه کریمی | آکادمی امروز

یگانه کریمی

10 ماه پیش

سلام استاد وقت بخیر استاد آخه بخش آخر گفتار ۱ از صفحه ۱۷۷ جزوه موند پس اون چی میشه؟

سلام عزیزم:) اون بخش خیلی تغییر زیادی نداشته میتونی ویدیوهای قبلی رو ببینی بازم ب پشتیبانی بگو کمکت میکنن.

الان یعنی فولیکل به کلش میگن ؟ یعنی سلول فولیکولی و اووسیت اولیه رو میگن فولیکول؟

بله

(2)

سلام فولیکول،هم شامل اووسیت هست و هم سلول های فولیکولی

(1)