حل سوال

4.9/5
(40 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گفتار 2 - دستگاه تولیدمثل در زن

آپدیت جدید
آپدیت جدید

`03:13

آموزش
آموزش

`01:06

حل سوالات نهایی
حل سوالات نهایی

`00:20

سوالات دیگران

منظورش از جواب ۲۲ چیه ؟!؟ اون توده یاخته ایی شکی چیه؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

رقیه اسلامی | آکادمی امروز

رقیه اسلامی

2 هفته پیش

خب پس اون توده یاخته ایی چیه؟؟؟

متوجه منظورت نشدم؟

سلام تو سوال ۲۲ مگه جواب نمیشه دومین جسم قطبی؟؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام تو این سوال ۱۲ بجای خون میشه رگ هم نوشت؟؟؟

سلام ۱۳ منظورته نه نمیشه چون خود رگ که دفع نمیشه و اینکه سعی کنید طبق متن کتاب جواب بدید

(1)

سوال 30 چرا فقط پروژسترون ؟؟؟؟؟ داخل جزوه هر دو هورمون نام برده شده!!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام طبق کتاب هم دو تاش باید گفته شه

@زینب مقدم خب تو فیلم بعدی دوباره استاد تاکید می‌کنه فقط پروژسترون !!!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

@نیلوفر اسدی سلام وویس

(1)

سلام برای سوال ۳۹ مورد الف مگه افزایش تدریجی استروژن باعث کاهش تدریجی FSH نمیشه اینجا که گفته کلا مانع آزاد شدنش میشه !

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

ببخشید اگر توی این سوال پروژسترون و FSH رو بنویسم غلط هست؟! آخه به هر حال اونا هم توی روز ۱ تا ۱۳ ترشح می شوند.

آره ولی گفته به مقدار زیاد منظورش در زمان تخمک گذاری هست که این دوتا،یعنی LH و استروژن در اون زمان خیلی زیاد میشن

(2)