= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا عتبی
2 سال پیش
تابع میتونه ماکزیمم نداشته باشه؟:/
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اگر بطور کلی منظورتونه،بله مثلا توابع درجه دو که بصورت حرف یو هستن
هلیا پولکی
2 سال پیش
اینجا از عبارت مشتق کسری گرفتن؟
هلیا پولکی
2 سال پیش
متوجه نمیشم که چرا منفی شد مشتق اوله کسر
آرین پورمحسن
3 سال پیش
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
سلام چون روی صورت سوال گفته که من ازت میخوام ماکزیمم نسبی داشته باشیم و زمانی ما ماکزیمم نسبی داریم که مشتق دوم منفی باشه تا گودی اش رو به پایین باشه چون در اون حالت که گودی رو به پایین میشه ما متوجه این میشیم که ماکزیمم نسبی داریم پس مشتث دوم باید منفی باشه و چون منفی نیومد نشون میده که ما کلا به ازای هیچ مقدارa ماکزیمم نسبی نداریم.. مینیمم نسبی داریم چون گودی رو به بالا و مستق دوم مثبته.