= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
من نفهمیدم اصن خب نمیشد بگشیم صفر عامل صفر کننده است و چپ و راستش رو برسی کنیم؟ ولی برا من گذینه 4 شد...
Parniya .maz
2 ماه پیش
چرا مشتق دوم رو منفی باید میگرفتیم؟
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
سلام چون روی صورت سوال گفته که من ازت میخوام ماکزیمم نسبی داشته باشیم و زمانی ما ماکزیمم نسبی داریم که مشتق دوم منفی باشه تا گودی اش رو به پایین باشه چون در اون حالت که گودی رو به پایین میشه ما متوجه این میشیم که ماکزیمم نسبی داریم پس مشتث دوم باید منفی باشه و چون منفی نیومد نشون میده که ما کلا به ازای هیچ مقدارa ماکزیمم نسبی نداریم.. مینیمم نسبی داریم چون گودی رو به بالا و مستق دوم مثبته.
NAFAS
1 سال پیش
اینجا که استاد اومدن ریشه ها رو حدس زدن ما باید هر ۴ تا ریشه رو داخل معادله بذاریم ؟ یا بگیم مثلا بین ـ۲ و +۲ فقط یکیش جواب دربیاد کافیه ؟
NAFAS
1 سال پیش
حالا چرا شد یک دوم ایکس به توان دو ؟
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
خیلی سخت بود بنظرم تو کنکور هم نمیاد😂
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
من این سوال رو با روش مقایسه ای که استاد تو درسنامه گفته بودن حل کردم . به اینصورت : درسته ؟
شهرزاد شالوزاده
1 سال پیش
سلام بله درسته راه حلتون
الیاس جعفری نژاد
1 سال پیش
خب چه کاریه مخرج مشترک / 1رو میبریم اونور مساوی میشه منفی1 منفی با منفی زده میشه و صورت و خرج کسر رو مساوی هم میزاریم .
الیاس جعفری نژاد
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون از راهنماییتون
زهرا ارامی
2 سال پیش
سلام استاد مشتق رو اشتباه حساب کردن، از عبارت اول منفی ۲ ایکس به توان ۴ میمونه از دومی هم مثبت ۳ ایکس به توان ۴ که کلآ میشه ایکس به توان ۴ درسته؟
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام بله این قسمت باید یک ایکس به توان ۴ نوشته بشه
زهرا عتبی
2 سال پیش
تابع میتونه ماکزیمم نداشته باشه؟:/
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اگر بطور کلی منظورتونه،بله مثلا توابع درجه دو که بصورت حرف یو هستن
زهرا عتبی
2 سال پیش
اینجا ریشه مخرج برامون مهم نیست؟ چرا؟ ریشه مشتقه دیگه باید تو جدول تغییرات بره
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اینجا ریشه مشتق،مضاعفه اگرم ببریم داخل جدول تعیین علامت مشتق،تغییر علامتی ایجاد نمیکنه و اکسترمم ایجاد نمیشه
زهرا عتبی
2 سال پیش
ریشه یا مضاعفه یا ساده؟ خارج ازین دوحالت نیست؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اره دیگه ریشه،یکی از این دو حالته
آموزش ویدیویی تست اکسترمم نسبی (۲) ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷