= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
طهورا عیوضی
1 ماه پیش
من نفهمیدم اصن خب نمیشد بگشیم صفر عامل صفر کننده است و چپ و راستش رو برسی کنیم؟ ولی برا من گذینه 4 شد...
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
من این سوال رو با روش مقایسه ای که استاد تو درسنامه گفته بودن حل کردم . به اینصورت : درسته ؟
(2)
شهرزاد شالوزاده
1 سال پیش
سلام بله درسته راه حلتون
زهرا ساربانی
3 سال پیش
استاد چجوری هم ارزی زدن اینجا؟؟
(1)
نازنین یوسفی
1 سال پیش
@نرگس رحیمی این مطلبی که گفتین برای تجربی ها هم هست یا اینجا اشتباهی اومده؟
اسماعیل نجف پور
3 سال پیش
برای حل این سوال نمیشه از مقایسه استفاده کرد؟
(1)
نرگس رحیمی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر منظورتون چه مقایسه ای هستش؟
علیرضا قاسمی
3 سال پیش
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
خیلی سخت بود بنظرم تو کنکور هم نمیاد😂
(2)