= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
صبا نوروزپور
7 ماه پیش
سلام این رابطه ای که الان استاد نوشتن رابطه کنکوریه یا تو نهایی هم میشه ازش استفاده کرد؟
حوریه پورزیدابادی
10 ماه پیش
سلام این قسمت نمودار هارو میشه به زبانی ساده تر بگید که چجوری و بر چه اساسی این شکلی شدند؟
(1)
محمد صادق بهرمند
1 سال پیش
دقیقه ۶و ۲۵ سومین لوگاریتم رو یکی توضیح میده؟ لگاریتم ۱۴ ضربدر ۱۰³
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-41169?comment_id=642813#comment-642813 اینجا توضیح داده شد
محمد گنجی
1 سال پیش
روده باریک نیستش؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
روده باریکه استاد اشتباه گفت
(1)
معصومه محبی
1 سال پیش
سلام زمانی که پشت لگاریتم منفی باشه باید از این نکته تستی استفاده کنیم تایم 8.22
فرناز ابراهیمی
1 سال پیش
یه سوال دیگه هم داشتم چرا در اسید H بیشتره و در باز oH مگه نباید برعکس باشه 🙂
(2)
تارا مقدمی
1 سال پیش
من اصلا متوجه نمیشم
سبحان پرهوده
1 سال پیش
بپرس که اگه کمکی از دستم بر میاد برات انجام بدم
زهرا کرمی
1 سال پیش
چجوری به رابطه پایین رسید نفهمیدم??
(1)
زهرا کرمی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
😊