= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ماتیسا محمدی
5 ماه پیش
تمرین ۲ چطور ۱۱ شد PH؟!متوجه نشدم
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
کجاشو نفهمیدی تا کامل برات توضیح بدم
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام سرکار نوروزپور عذر میخوام ولی فک نکنم تو نهایی مشکلی داشته باشه.
صبا نوروزپور
4 ماه پیش
@محمدحسین عامری سلام وقتتون بخیر... این سوال من مال خیلی وقت پیشه خیلی دقیق یادم نیست ولی فکر میکنم تو مسائل PH استاد ی قسمت هایی رو به روش کنکوری حل میکردن ولی.... بله حرف شما درسته من بعد از اینکه دیدم کسی اینجا پاسخگوی سوالم نیست از معلمم پرسیدم ایشون هم گفتن که برای نهایی مشکلی نداره ولی قطع به یقین کسر تناسب برای نهایی پذیرفته نمیشه
(1)
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
@صبا نوروزپور بله خیلی مچکر ک گفتین...
(2)
غزل اسماعیل زاده
8 ماه پیش
سلام خسته نباشید:) آقای رشادی گفتن که از این روش هایی که استاد گفتن نمیشه داخل نهایی استفاده کرد. میشه سوال دقیقه 17 رو واسم با روش نهایی حل کنید؟ ممنون:)
(2)
نرگس حسینی
5 ماه پیش
سلام وقت بخیر لطفا روش نهایی رو هم بگید ممنون🌸
پرنیان جهان بین
8 ماه پیش
درود بر شما..خسته نباشید.. ببخشید تو این سوال متوجه شدم که درصد یونش باید به درجه یونش تبدیل بشه ولی اینکه چرا 2 رو ضربدر 10 به توان 4- کردن استاد متوجه نشدم..مگه نباید در 10 به توان 2- ضرب بشه؟ درواقع ضربدر 100 شده که درصد یونش بدست اومده..برای تبدیلش به یونش چرا ضربدر 10 به توان 2- نکردن؟
پرنیان جهان بین
8 ماه پیش
@زینب مقدم آهاا...خیلی ممنونم ازتون
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام دوباره منظورم اینکه میتونیم از این راه برای امتحان نهای برای بدست آوردن ph استفاده کنیم یا نه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله ولی به چنتا نکته دقت کنید از فرمول هایی که مستقیما در کتاب نیست،نمیتونید استفاده کنید مثل اینایی که در تصویر مشخص کردم و اینکه باید بطور کلی در امتحان نهایی،روش تناسب ممنوعه و باید از کسر تبدیل استفاده کنید 🌷
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام منظورم تبدیل جرم به مول ،مول به غلظت وغلظت به اسید یا باز ودر نهایت phرو بدست بیاریم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام الان نفهمیدم سوالتون چیه دقیقا ممنون میشم دقیقتر بهم توضیح بدید 🌷 لطفا ریپلای نکنید 🌷
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام با فرمول مربع که در این مبحث استاد گفتن میشه در امتحان نهای استفاده کرد
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام منظورتون رو از فرمول مربع متوجه نشدم بهم بگید که دقیقا کدوم فرمول رو میگید لطفاً ریپلای نکنید 🌷
فاطمه شهراپور
1 سال پیش
من 4 رو نفهمیدم از کجا اومده
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
من عدد چهار اینجا ندیدم 🤔 لطفا یه کامنت جدید بذار و دقیقتر برام توضیح بده ریپلای نباشه 🌷
فرناز ابراهیمی
1 سال پیش
۱:۲۲ در این زمان یه فرمول معرفی میکنه که توی یاد بگیریم قبلی از P, H میگیریم و فرمول اینطوری میشه : منفی لگاریتم ضربدر PH و من اینو متوجه نمیشم چطوری منفی لگاریتم میشه ph
(1)
فرناز ابراهیمی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم متوجه شدم❤️
ااصیه /
1 سال پیش
در دقیقه 23 الفا را چطور از درصدش بدست اوردیم میشه ک محاسبه اینو هم بگید.خیلی ممنون اقای رشادی
محمد گنجی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سلام وقت بخیر خیر ولی بلد باشید بد نیست توی بعضی مسائل کمک میکنه ولی ازش سوال نمیاد مستقیما
(2)