= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مرتضی مرتضوی
9 ماه پیش
مگه F23 از نظربرداری منفی وF13از نظر برداری مثبه طبق چیزی که استاد دارن توضیح میدن.پس چرا الان استاددارن ازنظر برداریF23مثبت لحاظ میکنن واینکه اطلاعی ازاین نداریم که از نظر برداری کدوم بزرگتر یاکوچکتره !!ممنون میشم توضیح بدین
Parniya .maz
1 سال پیش
چرا کیو سه رو منفی و کیو 2 دو رو مثبت در نظر نگرفتیم؟ در این صورت گزینه 2 میشد
امیرعلی باقری
1 سال پیش
ببخشید دوره متیورینگ برا کسی که دوره های جامع و تهیه کرده باز هست؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
این رو از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند💙💙
(1)
سیما بادست
2 سال پیش
سلام بچه ها شمایی که مدرسه میرید تو مدرسه معلما این قسمت 90 گذاشتن توی فرمول گفتن بهتون بخاطر این میپرسم که خودم مدرسه نمیرم و میخوام بدونم تو نهایی ها اشکال نداره از این فرمول بریم جلو
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
میتونیمم اینجوری بگیم ک خب نمیشه که یه عددیو منهای یه یچیزی کنیم حاصل خود همون عدد بشه ینی نمیشه یه مقداریو از یه عددی کم کنیم و حاصل تغیری نکنه و همون عدد اول بشه
تینا خشمه
2 سال پیش
نباید ۴ و تبدیل واحد میکردیم تبدیل به si بشه ؟چون اینجا از تکنیک ۹۰ استفاده نکردیم ولی برحسب میکرو کولن گذاشتیم 😬
علی وکیل زاده
2 سال پیش
بچه هایی که منظور سوال رو نفهمیدن سوال گفته اندازه یعنی داخل قدر مطلق که طبق قوانین ریاضی هم منفیشو حساب کنید وهم مثبت و این جوری با هر طرز فکری جواب درست در میاد
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این یک فرض بوده که در واقع یه فرض اشتباه هست استاد دارن اثبات میکنن این فرض اشتباه هست یعنی F13 با F23 جمع بشه و مساوی F13 قرار بگیره، چنین چیزی ممکن نیست خط خوردنشون هم با ساده شدنه