= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد امین شاه محمودی
1 هفته پیش
سلام خسته نباشید سوال بنده مربوط به این تست نیست مربوط به مبحث تب هست اونجایی که استاد بام رفیع بزرگوار فرمودند گیرنده های دمایی فقط در برخی سیاهرگ ها وجود دارند در مبحث التهاب فرمودند که هیستامین بصورت غیر مستقیم گیرنده های درد سرخرگها را افزایش میده
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
سلام اینکه در پاسخ التهابی میتونه باکتری نباشه فقط تو نقرس این موضوع صدق میکنه یا جاهای دیگه هم ممکنه باکتری نباشه؟
علی تدین
2 سال پیش
بله ممکنه کلا عامل حساسیت یه ذره خارجی غیر باکتری باشه
پوریا زارعی
3 سال پیش
سلام لفظ ((افزایش تراوش مویرگها میشود)) برای هیستامین هست یا پیک شیمیایی؟ چون یه جا برای هردو در نظر گرفتن و یه جا هم فقط یکیش و هیستامین که باعث افزایش دیاپدز نمیشه درسته؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. هر دو میتونن چنین اثری داشته باشن.
(1)
نرگس مهدوی
3 سال پیش
هیستامین هم میتونه باعث افزایش دیاپدز بشه
(1)
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر الان سوالتون چیه ؟ متوجه نشدم دوباره بپرسید ریپلای نباشه 🌷