بیگانه خوارها
`01:00
1 تمرین
گلبول های سفید غیراختصاصی
`00:57
1 تمرین
پروتئین های دفاع غیراختصاصی و پاسخ التهابی
`01:13
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
علی اسفندیاری
دوازدهم تجربی - قم
ق ق
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
دوازدهم تجربی - تهران
سميه شهبازی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمد جلیلیان
فارغ التحصیل تجربی - کرمانشاه
یگانه افشاری
فارغ التحصیل تجربی - تهران
Baran Bayat
فارغ التحصیل تجربی - البرز
فاطمه فیروزآبادی
دوازدهم تجربی - یزد
فاطمه کریمی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
حسن طباطبایی
دوازدهم تجربی - قم
علی اسفندیاری
دوازدهم تجربی - قم
ق ق
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
دوازدهم تجربی - تهران
سميه شهبازی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
محمد جلیلیان
فارغ التحصیل تجربی - کرمانشاه
یگانه افشاری
فارغ التحصیل تجربی - تهران
Baran Bayat
فارغ التحصیل تجربی - البرز
فاطمه فیروزآبادی
دوازدهم تجربی - یزد
فاطمه کریمی
فارغ التحصیل تجربی - هرمزگان
بیگانه خوارها
`01:00
1 تمرین
گلبول های سفید غیراختصاصی
`00:57
1 تمرین
پروتئین های دفاع غیراختصاصی و پاسخ التهابی
`01:13
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
سوالات دیگران
(1)
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. وقت شما بخیر کتاب آی کیو میگه که نوتروفیل مانند باروفیل و ایزینوفیل دانه های خود را به بیرون اگزوسیتوز میکند. اما استاد میگن که نوتروفیل ها توانایی آزاد سازی دانه های خودشون رو ندارن. بالاخره؟؟؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام محتویات دانه رو آزاد میکنه نه خود دانه رو 🌷