= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه مهدیه
2 هفته پیش
ببخشید گذینه 3 ،گفته دارای ریز کیسه هایی هیستامین درون خود، اما خب این دانه ها که ریز کیسه نیستن و داخل خود هیستامین نیستن ک
فاطمه مهدیه
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی اها ممنون ببخشید میشه لطفا پیگیری کنین که اموزشای دوازدهم رو حداقل اپدیت کنن؟؟؟ به پشتیبانی گفتم چندین بار اصصلا هیچ توجهی نمیکنن انگار ن انگار ک ما هزینه کردیم خب
نگین علیزاده
4 ماه پیش
درود گزینه چهار گفته ماکروفاژ در نخستین خط دفاعی فعالیت میکنه اشکالش چیه؟ درسته در خط ۲ هستش ولی تو خط ۱ هم فعالیت داره
مرضیه هوشمند
10 ماه پیش
سلام مگه نشت خوناب از مویرگ نیست؟؟ پس چرا اینجا رگ گفته و درست بوده
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام مویرگ هم نوعی رگه
Zahra Zare
1 سال پیش
خب درسته که ماکروفاژ تو خط ۲هس ولی خود استاد گفتن تو خط اول هم فعالیت میکنن چرا غلط گرفتنش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
ما توی سوالا خط اول رو پوست و مخاط و عرق و اشک و اینطور چیزا در نظر میگیریم سلول های ایمنی رو اختصاصا برای مراحل بعدی در نظر میگیریم
(1)
آرمین تیماسی
1 سال پیش
توی گزینه ی چهار هر یاخته ای که در از بین بردن یاخته های مرده ی بدن موثر است میتونیم بگیم یاخته های کشنده ی طبیعی و لنفوسیت T هم نقش ایفا میکنن؟ (بخاطر ترشح اینترفرون نوع 2 )
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام نه این ها یاخته ها الوده به ویروس یا سرطانی رو از بین میبرن که هنوز زنده هستن
(1)
نیما مرادی
2 سال پیش
سلام گزینه سه رو میشه رد کرد چون گفته «قطعاً» شاید افزایش نشت پلاسما تحت تأثیر هیستامین مترشحه از بازوفیل باشه
(1)
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
سلام گزینه 3 نباید میگفت مویرگ؟ چون گفته رگ نمیشه غلط گرفت؟
علی تدین
2 سال پیش
سلام نه مویرگ هم نوعی رگ هست
محمدحسین جعفربگلو
2 سال پیش
@علی تدین اخه گفته رگ "های"خونی.. نمیتونیم اینطور برداشت کنیم که همه رگ ها حسابن؟
علی تدین
2 سال پیش
@محمدحسین جعفربگلو یکم دوپهلو گفته اما اگر گفته بود همه رگ ها یا انواع رگ ها بله میشد بگیم همشون حساب بشن
(1)
𝚜𝚒𝚜𝚒 |:
3 سال پیش
سلام گفتیم نوتروفیل ها بیگانه خوار هستن ولی استاد گفتن نیست چرا؟
امیرحسین زارعی
3 سال پیش
سلام استاد بازوفیل رو گفتن که بیگانه خوار نیست
(1)
امیرحسین زارعی
3 سال پیش
سلام استاد بازوفیل رو گفتن که بیگانه خوار نیست
(1)
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷