= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا شیراوند
3 ماه پیش
مگر داخل پرومتافاز بعضی از کروموزوم ها به رشته های دوک متصل شدند و داخل متافاز همه ی کروموزوم ها به رشته های دوک متصل میشوند پس، اتصال کروموزوم به رشته های دوک شامل پرومتافاز و متافاز میشه نه فقط پرومتافاز... درسته؟
ستایش یدالهی
3 ماه پیش
استاد در تلوفاز درسته برا یه هسته باید در نظر بگیرید ولی درکل تلوفاز رو باید لحاض کنید مثل خیلی سبز
فاطمه داودآبادی
5 ماه پیش
پس اونجایی که کتاب میگه میانک ها به صورت عمود بر هم در یاخته دیده میشوند در واقع اون عمود از دو میانک ساخته شده؟ میشه یکم توضیح بدید این مورد رو من یکم گیج شدم😅
لیلا سعیدی
4 ماه پیش
ببین عزیزم طبق کتاب درسی ما هر استوانه ۱ سانتریول محسوب میشه و در کل در یاخته ای ک در مرحله تقسیم نیست ۲ سانتریول که به صورت عمود بر هم هست ارایششون قرار گرفته ک در مراحل تقسیم میشه ۴ تا یا ۲ جفت
(2)
آرتین آل رسول
10 ماه پیش
کروموزوم های همتا تفاوتش با کروموزوم خواهری چیه
روژان موسوی
7 ماه پیش
سلام خسته نباشید کروموزوم های همتا دوتا کروموزوم از دو مجموعه متفاوت هستند که از لحاظ اندازه و شکل جایگا های رنی و... مشابه اند اما کروموزوم های خواهری همان کروماتید {مولکول دنا} هستند که همانند سازی شده وشده کروماتین دو کروماتیدی و در ناحیه سانترومر به همدیگر با پروتئین سانترومری متصل هستند
Ayla ....
1 سال پیش
سلام حتی اون رشته های که تا خط استوا نیومدن هم رشته دوک میگن بهشون چون الان تو مرحله تلوفاز همون رشته هستن ولی بقیه تخریب میشن پس نمیشه بگیم همه رشته های دوک تخریب میشن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله همینطوره 🌷
زهرا جعفری
1 سال پیش
من سانتریول ها رو نفهمیدم بلاخره ساختارشون چجوریه مثلا جفت اینارو!
(2)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
هر یه استوانه یه سانتریول هست
(3)
(2)
محمدمهدی محمودی
1 سال پیش
سلام منظور استاد از رشته پلی نوکلئوتیدی چیه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام یعنی نوکلئوتید ها با پیوندی اشتراکی بنام فسفو دی استر،به هم متصل میشن و رشته پلی نوکلئوتیدی میسازند جزئیاتش مال سال دوازدهمه
کمند محمدی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر هر مجموعه کروموزومی خودش جداگانه میتوز انجام میده یا .…..؟!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام هسته به طور کلی کروموزوم هاش با هم همانندسازی میشه، با هم دروسط یاخته قرار میگیرن و با هم جدا میشن اینطوری نیست هر مجموعه جدا و در زمان دلخواهش به کارش برسه
دینا نوروزی
1 سال پیش
ببخشید در پایان تلوفاز پوشش هسته به طور کامل تشکیل میشه یا بعد از سیتوکینز پوشش تکمیل میشع؟!😅😁
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام درپایان تلوفاز پوشش هسته مجدد تشکیل میشه
الهام طالب زاده
1 سال پیش
سلام وقت بخیر این جمله درسته که همواره سانتریول هایی که در اینترفاز دو برابر شده اند در سازماندهی تشکیل دوک تقسیم نقش دارند
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ببین از یه نظر میتونی اشتباه در نظر بگیریش اونم این هست که در بین میوز ۱ و ۲ اینترفاز نداریم، اما سانتریول ها دو برابر میشن و در میوز ۲ وظیفه سازماندهی رشته های دوک رو دارن
(1)
زینب مقدم
4 ماه پیش
وقتی اینترفاز رو طی کرده و دو برابر شده اره