تست7

4.8/5
(79 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مرحله 1

مفاهیم حرکت
مفاهیم حرکت

`00:48

نحوه انحلال
نحوه انحلال

`01:12

1 تمرین

 مفهوم تابع و بازنمایی‌های آن
مفهوم تابع و بازنمایی‌های آن

`00:49

سوالات دیگران

سلام خسته نباشید میشه گزینه ب رو توضیح بدید که الکل دقیقا الان کجای ساختار هست؟

سلام خسته نباشید میشه گزینه ج رو توضیح بدید من اصلا متوجه نشدم

آنا ملکی | آکادمی امروز

آنا ملکی

4 ماه پیش

ببین عزیزم اگر بیایم اون استر سه عاملی که کشیده رو به الکل و اسیدچرب سازنده‌اش تفکیک کنیم(برای این کار پیوند بین کربن و اکسیژنی که باهاش پیوند یگانه داره رو بشکن و به کربن OH و به اکسیژن H اضافه کن) ۳تا اسید چرب داریم که هر یه دونه اش ۳۶تا اتم هیدروژن داره. الان گزینه ج گفته «هر مول» دارای «۳۵تا» اتمه. خب این الان دو تا غلط چون اولا ۳۶تاست پوما تو هر مولکول نه هر مول ! در هر مول از این اسیدچرب مسلما تعداد بیشتری اتم هیدروژن داریم.

@آنا ملکی خیلی ممنون

(1)

چجوری این فرمول رو نوشتن؟

سلام،فرمول مولکولی استر چی میشه؟

آنا ملکی | آکادمی امروز

آنا ملکی

4 ماه پیش

استر و کربوکسیلیک اسید ها ایزومرن فرمول مولکولی یکسان دارن

چرا استاد ج را شمرد مگه هیدروژن اسید تک عاملی بدون پیوند 2گانه نیاید زوج باشه 35 که زوج نیست

طهورا عیوضی | آکادمی امروز

طهورا عیوضی

10 ماه پیش

سلام اوکیه؟

طهورا عیوضی | آکادمی امروز

طهورا عیوضی

10 ماه پیش

سلام اوکیه؟

اینجارو میشه توضیح بدید یا درس کلیپ مربوطه شو بگید تا برم ببینم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

برای اینکه گروه های عاملی رو کامل مسلط بشی باید فصل ۳ یازدهم رو کامل بخونی مبحثش خیلی سنگین‌و زیاد نیست و فقط یکم مفهومیه و حفظیه

(1)

سلام میشه به جای اینکه بگیم یک نوع الکل سه عاملی به کار رفته بگیم سه الکل به کار رفته که هر سه تاش یک نوع بودن فقط هیدروژن از دست دادن؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام یعنی چی یک نوع الکل سه عاملی بکار رفته ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

از این سوال تو مخیا😖 آدم همش فکر میکنه نکته ای جا انداخته همه گزینه ها غلط...

(2)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

2 سال پیش

متاسفانه جدیدا خیلی هم مد شده ازینا🤦‍♀️

(1)

سلام یه سوال دارم تو قسمت ج این فرمول رو چطور نوشتن ؟

لطفاً با عکس نشون بدید

مبین قاسمی | آکادمی امروز

مبین قاسمی

2 سال پیش

یکسوال چرا تو قسمت اسیدی 3 تا CH3 داریم ولی استاد تو فرمول یدونه رو مینویسه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

دقیقه چند فیلم ؟

مبین قاسمی | آکادمی امروز

مبین قاسمی

2 سال پیش

@زینب مقدم دقیقه یک و 5 ثانیع

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

@مبین قاسمی سلام وویس

سلام ایا صابود در اب حل میشه چون بخش ناقطبی داره می پرسم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام اره

سلام اره حل میشه

سلام خسته نباشید موردج حتی اگر می گفت 36 اتم هیدروژن بازم غلط نمیشد؟ آخه یک مول ازش خیلی اتم میشه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

@زینب مقدم راستش منظور من این بود که استاد به خاطر این ردش کردن که نگفته بود 36 هیدروژن و گفته 35... در صورتی که به نظر من حتی اگر می گفت 36 هیدروژن بازم غلط میشد چون گفته یک مول اسید و قطعا یک مول اسید خیلی بیشتر از 36 تا اتم هیدروژن داره اینطور نیست؟

@زینب مقدم آها گرفتم منظورتون این بود که توی صورت سوال بنویسه یک مول ازش داریم

(1)

سلام لطفا گزینه ج رو توضیح بدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

سلام وویس

@زینب مقدم سلام این قسمت و که گفتین باید بشکونیم میتونین شکلش و نشونم بدین

@زینب مقدم مرسی💜💜

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

@نگین ابراهیمی خواهش💚:)

مورد ج میشه توضیح بدید

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

3 سال پیش

سلام وویس

(2)