= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کیمیا قانونی
2 ماه پیش
کاش استاد همه فیلما رو با این جزوه توضیح میدادن. هم برا ما عینکیا رنگش چشم رو اذیت نمیکنه همم که ماهایی که این جزوه رو داریم راحت تره و میشه بهتر فهمید :) :) :) :)
فاطمه بیاتی
3 ماه پیش
داخل کتاب نوشته در جنین دختر یاخته اووگونی وجود داره بعد یک تقسیم میتوز میده و در پروفاز ۱ کاستمان متوقف میشه بعد یاختهای که داخل پروفاز متوقف میشه همون اووسیت اولیه است ؟
:> !
4 ماه پیش
دوستان عزیز! من هم فیلم قدیمی را دیدم هم فیلم اپدیت شده، و باید خدمتتون عرض کنم که در نحوه تدریس استاد کمی عوض شده و البته بگم که نکته ای نیست که کم یا بیشتر از اون فیلمای قدیم گفته شده باشه فقط یسری تغییرات صورت گرفته و نکته هایی حذف و به طور کامل و جمع بندی شده قرار گرفته اند تاکید میکنم فقط نکته هایی برداشته شده و همه به صورت پشت سر هم و کامل قرار گرفته اند، پس اونایی که فیلم قدیم و دیدن فکر نکنن که الان از نکته ای عقب اند و اونایی که فیلم جدید و دیدن فکر نکنن که نکته ای و بلد نیستن. در ضمن برای اینکه خودتون کامل اطمینان پیدا کنید مثل من دوتا دسته فیلم و ببینید.
(2)
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
ینی تست های آکادمی آپدیت قدیم رو میتونیم ببینیم؟ وقت نمیشه همه رو دید ، اپدیت جدید رو میبینم با تست های قدیمی
:> !
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش من در رابطه با فیلم ها صحبت کردم، تست های این بخش اپدیتی صورت نگرفته در اونها. بله پیشنهاد خوبیه.
حیدر مالداری
4 ماه پیش
ریزش لایه پوششی آندومتر شامل گردن رحم هم میشه؟ چون گفتن گردن رحم جزو رحم نیست
فاطمه عباسی
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر. در اینجا استاد می گن گردن رحم جز رحم نیست اما درسنامه ی خیلی سبز گفته به پایین ترین قسمت رحم گردن رحم می گن یعنی جز رحم گرفته الان کدوم درسته؟؟
فاطمه عباسی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
فرشته پرتوی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام الان لوله های فالوپ جزیی از رحمه ؟
فرشته پرتوی
4 ماه پیش
@فرشته پرتوی ما به لوله فالوپ لوله های رحم هم میگیم
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
به اقای بام رفیع اعتماد کن
(1)
تارا اجاقلو
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر همینطور ک گفتید منی مجموع مایع منی و اسپرم هست دیگ ولی نمیشه گفت اسپم جزو مایع منی هست در واقع فقط توش وجود داره نمیشه جزوش گرفت،حالا همه جا همین اصطلاح مرسوم هست دیگ ک فک کنم استاد اشاره کردن ک اول مایع منی و بعد اسپرم وارد واژن میشن.
(1)
محمدصالح تقی زاده
8 ماه پیش
@تارا اجاقلو اوکی مرسی
(1)
نسرین اسکندری
1 سال پیش
توی ص 102 کتاب درسی اول اومده راجب اووگونی که با رشتمان تکثیر میشن حرف زده بعد گفته بعضی یاخته های حاصل کاستمان را اغاز میکند ولی به پایان نمیرساند خیلی بد بیان شده اول داره راجب رشتمان اووگونی حرف میزنه بعد یهو راجب یاخته های حاصل از کاستمان حرف میزنه توضبح میدید این قسمتو
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ببین اینطوریه که اووگونی تقسیم میتوز میکنه حاصل تقسیم میتوز اون دو تا سلول هست یک سلول میره مجدد جای اووگونی قبلی و مجددا بعدا در مسیر میتوز قرار میگیره اما سلول دوم میره که میوز رو انجام بده
محمد مهدی احمدوند
1 سال پیش
سلام، دو تا سوال داشتم: ۱_یاخته های فولیکولی میشن همون یاخته های تغذیه کننده اطراف اووسیت؟ ۲_فولیکول میشه مجموع اووسیت و یاخته های فولیکولی؟؟ اولیه و ثانویه بودنشون فرقی که نداره؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ۱. بله ۲. بله ۳. نه فرقی نداره در این تعاریف
محمد مهدی احمدوند
1 سال پیش
الان توی رحم لایه داخلی که مخاطی هست خط اول دفاعی حساب میشه یا لایه خارجی؟؟؟؟؟؟ یا هردو؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
لایه داخلی که مخاطب هست خط اول هست
(1)
ملیکا نبی
3 ماه پیش
بله میتونه اندام محسوب بشه