= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مینا دهقان
2 ماه پیش
سلام بچه ها من جزوه زیست هر سه پایه دهم یازدهم دوازدهم دارم کاملا نو هست هیچی ننوشتم میخام بفروشم لازم ندارم اگر مایل به خرید بودین به شماره 09908025175پیامک بدین. نصف قیمتی که پرینت گرفتم میفروشم
فاطمه پری
1 سال پیش
سلام ، دوتا اسپرماتوسیت ثانویه که محتوای ژنی نابرابر دارند اوکی اسپرماتوسیت اولیه چی ؟؟!
Ayla ....
1 سال پیش
آقای رشادی در رابطه با کامنت قبلی تون میدونم آپدیت این قسمت هم هست ولی بعضی نکته ها تو این قسمت ها هستن که هنوز میشه تو شکل ومتن کتاب هم برداشت کرد برا همین این فیلم ها رو هم دیدم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله ولی بعضی نکات قبلی با کتاب جدید تناقض داره و ممکنه شما رو به اشتباه بندازه
Ayla ....
1 سال پیش
البته منظور این نکته تخمک لقاح یافته ست درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
کتاب درسی چاپ جدید،تخمک رو همون اووسیت ثانویه در نظر گرفته برید آپدیت جدید فیلم رو ببینید این قدیمیه
Maedeh karami
1 سال پیش
کاش این فیلم ها آپدیت میشد،آدم نمیدونه کتاب رو بخونه یا جزوه رو که مطالبش خیلی بیشتر از موضوعات مطرح شده در کتاب هست که از کتاب ما حذف شده!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ویدیو ها در حال اپدیت هستن انشاله به زودی مشکل حل میشه
(1)
رها رسولی
1 سال پیش
سلام بخش ارتباطی بین رویان و گیاه مادر رو جز رویان در نظر بگیریم؟!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
بله
ایدین اسدی
1 سال پیش
سلام ببخشید اون یاخته های فولیکولی که همراه با اووسیت اولیه و اولین جسم قطبی از تخمدان خارج میشن چه بلایی سرشون میاد بعد از لقاح اسپرم و تخمک
آمنه قدیم پور
1 سال پیش
امسال کتاب زیست تغییر کرده و به اووسیت ثانویه تخمک میگه و به تخمک نخمک لقاح یافته میگه پس باید چیکار کنیم چرا کلیپ ها به روز رسانی نمیشه
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
آپدیت ها انجام شده و ویدیو های جدید،بارگزاری شدن از پشتیبانی میتونید پیگیری کنید و اینکه اصطلاح (تخمک لقاح یافته) رو هم در کتاب قدیم داشتیم و هم جدید
زهرا سلحشور افشار
1 سال پیش
اگر توده ایجاد شده توسط اسپرم و جسم قطبی اولیه به صورت خارج رحمی رخ دهد مثل بارداری خارج رحمی که استاد گفتند در یادبگیریم قبل خطرناکه یا اونم به نحوی از بدن دفع میشه ؟
کاملیا کریمی
1 سال پیش
چرا گفته میشه که در میوز دو ما اینترفاز نداریم؟؟ بنظرم درستش اینه که اینترفاز داریم ولی کوتاهه چون اکه نداشتیم که سانتریول دو برابر نمیشد!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اون زمان کوتاه برای همانندسازی سانتریول رو اینترفاز در نظر نمیگیرن برای همین استاد کلا میگن اینترفاز نداره
مصطفی طاهری
1 سال پیش
تو کتاب اومده که اولین جسم قطبی هم میوز دوش رو تکمیل میکنه و دو یاخته کوچک (جسم قطبی) ایجاد میکنه این دو تا هم دومین جسم قطبی محسوب میشن یا نه؟
پارسا پورفاضلی
1 سال پیش
سلام کتاب شما امسال تغییر کرده و اون شکل اضافه شده ولی نه اون دوتا یاخته همون توده بی شکل رو ایجاد میکنند که دفع میشه.
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اومده از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند 🌷
(1)