= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زهرا نبی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر گفتیم اووگونی رشتمان انجام میده و بعدش میره مرحله کاستمان حالا یا کاستمان رو کامل انجام میده یا توی پروفاز یک میمونه و تبدیل به اووسیت میشه بعدش استاد گفت توی مرحله میتوز یا رشتمان یک اووسیت میسازه و یک اووگونی نفهمیدم اینجارو ، یعنی رشتمان سه مرحله داره یکی کاستمان کامل یکی هم توی پروفاز کاستنان تبدیل به اووسیت میشه یکی هم اووگونی میسازه !؟
(1)
نسیم زاهدی
3 ماه پیش
واقعا ممنون از استاد بام رفیع خیلی خب متوجه شدم،همیشه با این گفتار مشکل داشتم 🌷
حیدر مالداری
4 ماه پیش
اینجا که اووسیت ثانویه در تماس با یاخته های فولیکولی هست و لایه ای بینشون نیست. اون لایه ژله ای در چه مرحله ای تشکیل میشه؟
مهسا حبیبی
9 ماه پیش
توی میوز 1 کروموزوم های همتا از هم جدا میشن نه کروماتید ها آیا باز هم محتوای ژنی یکسان
حیدر مالداری
4 ماه پیش
در زن ها همیشه برابره در مرد ها یاخته های حاصل میوز یک با هم متفاوت اند یاخته های حاصل میوز ۲ که چهار یاخته هست دوتا دوتا شبیه هستند
سوگل خالقی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر الان ما اینارو ببینیم بعد اپدیت جدید یا کلا اینارو نبینیم وبریم یراغ اپدیت جدید
Z.Zruqv .Ln
11 ماه پیش
اووگونی ها جنین بعد از تولد تمایز به اووسیت اولیه پیدا میکنن یا آپوپتز میکنن؟
Z.Zruqv .Ln
11 ماه پیش
جدا از بحث کنکور اینکه ابتدا در دوره ی جنینی اووگونی مثل اسپرماتوگونی میاد میتوز میکنه(طبق مطالب گفته شده مثلا میخواد لایه زاینده رو حفظ کنه) و یه اووسیت اولیه و یه اووگونی میسازه و درپی اون این فرآیند دچار تکامل شده یکی از احتمالاتش این نمیتونه باشه اول این فرآیند در یک کانسپت مجزا شروع شده و بعد در یک گونه تکامل یافته و پیشرفته تر شده؟ یعنی اینکه ابتدا در یک سری ها بوده بعد برای بقیه ایجاد شده یا یه حالت دیگه مثل جریان مولکول وراثتی اول RNAبوده بعد DNA طی تکامل ایجاد شده
امین ابراهیمی
1 سال پیش
سلام وقتتون به خیر ببخشید طبق گفته کتاب تخمک لقاح یافته همان گامت ماده هست درسته؟
فاطمه قنبری
1 سال پیش
سلام اینجا منظورش از یاخته فولیکولی فقط یاخته های فولیکول هست یا نه فولیکول همراه با اووسیت اولیه که میشه یه انبانک ؟
(1)
مائده شمس
1 سال پیش
😂😅خیلی خوب درس میدین خداقوت، مررسی🙏🏻😊😍من این بخش رو قبلا اصلا متوجه نمیشدم و حتی تو کنکور میخواستم حذفش کنم ولی الان قشنگ یادگرفتم عاالی هستین، انشالله همیشه سلامت وشاد موفق باشین🙏🏻🥰
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
🌷
Maedeh karami
1 سال پیش
نفهمیدم ،چی شد؟!!!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
لقاح اسپرم با تخمک درون لوله های رحمی اتفاق میفته نه توی رحم
زهرا کوهی
1 سال پیش
سلام مگه انبانک بالغ بعد از میوز دو انجام نمی شود که میشه اوسیت ثانویه داخل کتاب چرا نوشته اوسیت اولیه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام همچنان اووسیت اولیه هست اووسیت ثانویه بعد از اینکه تخمک گذاری انجام شد و با اسپرم برخورد داشته باشه، تشکیل میشه
زهرا کوهی
1 سال پیش
زینب مقدم
3 ماه پیش
خوشحالیم راضی بودی 🥰