= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
تینا ولی زاده
1 هفته پیش
نباید بگیم داخل فولیکول،اووسیت ثانویه و دومین جسم قطبی وجود داره؟اخه استاد میگن اولین جسم قطبی
زینب پریزن
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر اینجا تو جزوه استاد نوشته شده انبانک بالغ و مام یاخته اولیه که استاد گفتن اشتباهه لفظ انبانک بالغ ولی تو کتاب درسی نوشته شده مام یاخته ثانویه الان کدوم یک درسته...
پرنیا دهقانی
3 هفته پیش
مام یاخته اولیه همون اووسیت اولیه هست اما انبانک بالغ یعنی فولیکول بالغ که هنگامی فولیکول بالغ میشه که اووسیت اولیه یا همون مام یاخته اولیه ازش جدا بشه و در شکل صفحه 105 کتاب اون قسمتی که علامت زده نوشته انبانک بالغ (فولیکول بالغ ) اشتباه هست چون اون فولیکول (انبانک) هنوز نابالغ هست چون اووسیت اولیه (مام یاخته اولیه) ازش جدا نشده
هانیه موسوی
1 ماه پیش
اصلاااااااااااااا نمیفهمم که بعدا بخوام مرور کنم یا نکنم این چه کوفتیه اخه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هر جا سوال یا ابهامی داشتید، بپرسید
بشری احمدزاده
3 ماه پیش
امسال کتابمون اصلاح شده و جای اووسیت اولیه اووسیت ثانویه نوشته شد پس الان میتونیم بگیم اون فولیکول بالغه؟
(2)
ریحانه نجاتی
3 ماه پیش
بله دقیقا سوال منم هست، و به نظرم الان دیگه درسته.
عرشیا بتیانه
3 ماه پیش
بله حتما
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
3 ماه پیش
پروژسترون از کی ترشح میشه
(1)
بهار خلدنوش
1 ماه پیش
بعد از تخمک گذاری و تمایز باقی مانده فولیکول به جسم زرد
رسا رضوانی
4 ماه پیش
غدد فوق كليه مگه تو حفره شكمي اند ؟؟؟؟ خود كليه پشت حفره شكميه اينام روش مستقرند
شنیا اله مرادی
4 ماه پیش
غدد فوق کلیه تو حفره شکمیه ولی خود کلیه پشت حفره س
(1)
Ayla ....
1 سال پیش
ص104خط آخر ص میگه که به علت فعالیت ترشحی یاختههای انبانک (یعنی اووسیت +یاختههای فولیکولی)مگه اووسیت ثانویه هم ترشحی داره؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
احتمالا اینجا منظور کتاب درسی همون یاخته های فولیکولی بوده البته یذره مبهمه و ممکنه طراحی بیاد خود اون اووسیت رو هم در نظر بگیره این نکات ریز رو توی تست زدن ها چم و خمش دستتون میاد
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله 👍 فقط اون اواخر دوره که گفته بودم استروژن کم میشه،شاید حدود دو سه روز بشه نه اینکه دقیق و فقط روز ۲۸ ام منظورم باشه از انتهای دوره 😊
(1)
Beni 🖤
1 سال پیش
میشه ی توضیح ساده و کوتاه بدید که توی چرخه تخمدانی چرا ۱۴ روز اول بازخورد منفیه و ۱۴ روز بعدی مثبت؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بنیامین جان یه ویس برات گذاشتم کامل توضیح دادم چک کن اگر بازم سوالی داشتی بپرس 🌷 ریپلای نکن سوالاتت رو و کامنت مجزا بذار 🌷
(1)
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷