نیاز شعبان
2 ماه پیش
.جواب چی یاد گرفتی دومی رو میشه بگید
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
از پاسخنامه تطبیق بدید 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
(1)
مائده تیموری
2 ماه پیش
جواب هر دوتا سوال یادبگیریم ها چیه؟اگه امکانش هست علاوه بر جوابش،میشه توی ویس جواب رو توضیح بدید؟متوجه نشدم.. چی روی آنتالپی اثر میذاره؟
نرگس رنجبر
11 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی _160 فشار
(2)
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
مریم نوروزی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام پاسخنامه رو از کجا باید ببینیم؟
نسترن آذرآبادی
2 ماه پیش
@مریم نوروزی سلام در قسمت کلاس ها بالا صفحه روی ی کادر آبی بزرگ نوشته جزوه ها بزنی روش جزوه ها میاد
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر:) ب گفته استاد Q از سمت واکنش دهنده ها وارد شده ک خودتون هم فرمودید ک ب گفته استاد واکنش گرما گیر هست و در شکل دوم یخ ها هم آب شده خب پس بالاخره باید اون یخ تو بشر گرما بگیره دیگه تا آب بشه پس میگیم گرماگیره،مثال سادش شما یه قالب یخ رورو دیتتون دگه دارید میبینید گرمای دست شما کم میشه چون سردتون نیشه ولی گرمای یخ بیشتر شده که داره آب میشه چون فرآیند گرماگیر بوده و از دست شما اون انرژی ب یخ جاری شده.
محمد علی خوش رضا
10 ماه پیش
@تارا اجاقلو متشکرم از لطفتون
(1)
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
@محمد علی خوش رضا موفق باشید😊
ستایش آلبا
1 سال پیش
بچه ها فقط منم که متوجه چیزایی که استاد تدریس میکنه نمیشم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
هر جا رو متوجه نمیشید سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
نرگس رنجبر
11 ماه پیش
سلام باید بری جلوتر تا اینا رو متوجه شی
مهدی عساکره
1 سال پیش
سلام سوال ۲ چی یادگرفتید رو میشه توضیح بدید؟؟
تارا اجاقلو
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر:) ب گفته استاد تو قسمت جمع بندی و صفحه اول جزوه این یادبگیریم قسمت پایین نمودار اشاره شده که تغییرات آنتالپی یا آنتالپی یک واکنش که برابر بود با Hفرآورده منهای Hمواد اولیه یا واکنش دهنده=QP یعنی گرمایی که منتقل میشه در فشار ثابت پس جواب اون سوال باید فشار ثابت باشه.
خاطره شکری
1 سال پیش
چطور تشخیص پایدار و ناپایدار رو بدیم؟؟؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام متوجه نشدم تشخیص بدین چی پایدار یا ناپایداره؟
الهام طالب زاده
1 سال پیش
ببین انرژی با پایداری رابطه ی عکس داره . وقتی یه فلش کشیده میشه به طرف بالا و کنارش نوشته شده انرژی ، تو هرچقدر به طرف بالای اون فلش میری انرژیت بیشتر میشه و در نتیجه ناپایدارتره
محمدصالح تقی زاده
1 سال پیش
سلام هرچه انرژی دمای بیشتری از دست بده ناپایدارتره هرچه دما کمتر از دست بده پایدارتره امیدوارم که فهمیده باشی
(1)
مبینا مصطفوی
1 سال پیش
استاد در دقیقه 3 میگن ممکنه سوختو ساز ماده در بدن در دمای یکسان انجام بشه یعنی این امکان وجود داره که سوخت ساز بدن در دمای متفاوتی صورت بگیره؟
محمدصالح تقی زاده
1 سال پیش
سلام بله ممکنه
نگار مظفری
1 سال پیش
تبخیر واکنش گرماگیره؟ مگه نه داریم یه گرمایی رو از دست میدیم اب از دست میره چطوری گرماگیره
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
بله گرما گیره مولکول های آب،گرما جذب میکنن انرژی جنبشیشون زیاد میشه تبخیر میشن و از سطح مایع فرار میکنن
(1)
محمد چاوش سلطانی
1 سال پیش
ممنون از اینکه کتاب رو ، روخوانی کردید.😕
(4)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
در مورد مبحث انتالپی قطعا توضیحات هم هست. تست های زیادی هم حل شده
حسینی
1 سال پیش
ببخشید ما فقط اینا رو ببینیم منبع کاملی برای کنکور هست ؟
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام مطالعه مامل این مباحث و جزوه و کتاب درسی برای مدرسه و کنکور منبع کاملی هست
(1)
حسینی
1 سال پیش
لطفا به استاد بگید نکات رو در جزوه بنویسه و فقط توضیح نده و اروم و کامل تر بگه
(4)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام انتقادتون رو انتقال میدم🌼
(2)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷